Gå til innhold

Hva slags sunn drikke holder vekta nede?


Anbefalte innlegg

Enig Gypsy, nordmenn er bortskjemt når det gjelder smak, ihvertfall MANGE av de. Selv drikker jeg mest vann. Hvis alt skal smake som en doughnut så kommer man til å se ut slik og..

 

Hva med USA da? De rike landene er bortskjemt når det kommer på smak, alt skal jo smake godt og søtt og alt skal være et festmåltid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig Gypsy, nordmenn er bortskjemt når det gjelder smak, ihvertfall MANGE av de. Selv drikker jeg mest vann. Hvis alt skal smake som en doughnut så kommer man til å se ut slik og..

 

Hva med USA da? De rike landene er bortskjemt når det kommer på smak, alt skal jo smake godt og søtt og alt skal være et festmåltid.

 

Hva vil du fram til? Er ikke rart i at USAs befolkning er som de er heller... Så forresten en meget overvektig dame ut av butikken jeg syklet forbi istad, med en is hånda. Lo litt inni meg.

 

Personlig holder jeg meg som regel unna kalorier i drikke, da jeg heller vil spise gjennom kaloribehovet mitt. Bortsett fra litt melk.

 

Unner meg også litt lettbrus i ny og ne. Går helt fint for min del!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fun Light saften er jo så og si kalorifri, og smaker også veldig godt :) Er en del varianter å velge i.

 

man bør unngå light/lett produkter selvom det står sukkerfritt, dette er pga at sukkeret er erstattet av et annet tilsetningstoff som kroppen faktisk har vanskeligere for å skille seg ad med- slik at det blir værende på kroppen og man får vansker med å se resultater i vektreduksjon.. kun drikk vann eller konsentrerte sunne saft-produkter, eller aller helst mix noe selv utav sitrusfrukter :)

Endret av kineking
Lenke til kommentar

Venligst forklar hvorfor man skal bruke noe som inneholder en del kalorier for å holde vekta nede, vær så snill benchmeister, forklar hvorfor trådstarter skal drikke gatorade når han skal ned i vekt! Skal du først drikke noe med kalorier i når du skal ned i vekt hadde jeg uten tvil tatt et glass melk framfor et glass gatorade.

Lenke til kommentar

Venn deg til å drikke vann. Pøs på med agurk/sitronskiver og isbiter i begynnelsen om du vil, og gå etterhvert over mot å drikke rent vann.

 

Jeg likte ikke (ser på det som tull i ettertid) vann tidligere, men fulgte rådet mitt. Det tok sin tid, men nå drikker jeg kun vann, utenom melk og kaffe til frokost. Er blitt rent "avhengig" av å alltid ha en flaske vann (fra springen, selvsagt) i nærheten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...