AyaCthulhu Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvis jeg spiller hvilket som helst spill vil PC'en slå av seg en eller annen gang. Dette skjedde ikke før jeg formaterte pc'en.... BTW stalker Clear Sky funker perfekt, når jeg spiller det slår den aldri av seg. Specs: Windows 7 ultimate AMD athlon II x4 620 Proccessor 2620 MHz 3 GB Ram Nvidia GeForce 8800 GTX Advance ATX 480w Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvordan er støvnivået i skjermkortet? Lenke til kommentar
AyaCthulhu Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Tja, jeg hører'n ihverfall, men det er så vidt. Lenke til kommentar
AyaCthulhu Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Pusta vekk for ikke så lenge siden, funka ikke Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 ja, tempraturen er viktig, har mest tro på cpu, men i alle tilfeller, last ned siw og overvåk temp der. Gjerne mens du kjører maskinen igjennom en stresstest med prime. Vil anta at den viser relativt høye temp på cpu, best for maskinen om du tar ut cpu og kjøler, rengjør alt og legger på ny pasta. Maskinen din vil uansett takke deg ved å fungere bedre og leve lengre. Lykke til. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvis jeg spiller hvilket som helst spill vil PC'en slå av seg en eller annen gang. Dette skjedde ikke før jeg formaterte pc'en.... BTW stalker Clear Sky funker perfekt, når jeg spiller det slår den aldri av seg. Specs: Windows 7 ultimate AMD athlon™ II x4 620 Proccessor 2620 MHz 3 GB Ram Nvidia GeForce 8800 GTX Advance ATX 480w Ser ut som du har en syndebukk allerede, dvs skjermkortet. Du får nesten være på utkikk etter hendelser som feks skjermkortdriveren har krasjet og har måttet blitt restartet. Ta en titt i hendelseloggen og se om det står noe mer spesifikt der : Kontrollpanel : Administrative : Hendelseliste. Lenke til kommentar
AyaCthulhu Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Prossesoren ligger på 54 gradern og grafikkortet ligger på 68( noe som er normalt for dette kortet). Du må nok forklare hva jeg skal gjøre på hendelsesloggen Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Den psu'en, er vel litt i grenseland. Prøv å kjør noen tester med OCCT Perestroïka, start med cpu:occt, går det bra, cpu:linpack, går det bra, så tar du gpu testene, går det bra, så tar du power supply testen til slutt. Det er en test som kombinerer cpu:linpack og gpu:occt testen samtidig, og bruker veldig mye strøm. Kjør 1 times tester på hver, uten å få error, eller for høy temp! Vil også bare nevne, at det er mange 8800 kort, som har tatt kveld det siste året! Lenke til kommentar
Cashplay Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Du har sikkert open-RC av windows 7, dvs. ikke en egentlig kopi, still tilbake datoen ett år, å se om det virker. Lenke til kommentar
AyaCthulhu Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Gikk bra med OCCT-testene, da er vel kanskje problemet at jeg har en uekte kopi av windows 7 da. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Gikk bra med OCCT-testene, da er vel kanskje problemet at jeg har en uekte kopi av windows 7 da. Ikke nødvendigvis... Har du problemer med at WGA ikke er godkjent så vil jo Windows 7 slå seg av daglig etter 1 time uansett, men siden feilene dine er sporadiske så antar jeg at det er god sannsynlighet for at det kan være noe annet. Siden dette i tilegg skjer under spilling så er det mer som tyder på at det kan være en hardware feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå