MrHansen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg skal snart, nå til torsdag faktisk, på et jobbintervju. Mitt første faktisk. Jeg snakket med dagligleder over telefonen, og han ba meg ta med en jobbsøknad og CV så kunne vi ta intervjuet på torsdag. Siden mannen faktisk våknet meg så svarte jeg kun på spørsmålene hans, og det falt meg ikke inn å spørre ham om noe... Men etter samtalen med han så begynte jeg å tenkte og lure. Er ikke jobbsøknad vanligvis til for å komme på intervju? Altså at man sender en søknad og håper at det skaffer deg et intervju. Jeg skal ta med meg søknaden på intervju, skal jeg skrive noe annet i den en som man vanligvis ville ha gjort hvis man sendte den? Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Du burde kanskje gjøre noen små endringer, i og med at du skal snakke face to face med arbeidsgiveren din, og burde kanskje lære deg søknaden "utenat" hvis du skjønner? Går også ann å høre om dette med mor eller far, kanskje eldre søsken som har litt erfaringer ang. jobbintervju? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå