JPS Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Har noen hatt dette problemet før. Kjører fra cmd.exe og står i a når jeg skriver format c: Jeg prøver å formatere harddisken men får denne meldingen: Formateringsprogrammet kan ikke kjøres fordi det er i bruk av en annen prosess. Formateringsprogrammet kjører kanskje hvis volumet demonteres først. ALLE ÅPNE REFERANSER TIL DETTE VOLUMET VIL BLI UGYLDIGE. Vil du påtvinge en demontering av dette volumet? J/N Hva gjør jeg?? Lenke til kommentar
xstian Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 svarer ja og ser hva som skjer... Lenke til kommentar
timmstokke Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Er du inni i Windows når du gjør dette? Du må boote til DOS hvis du skal formatere på den måten. Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hvorfor vil du formatere? Vet du egentlig hva du gjør? ;-) If so: Start maskinen med systemdisketten i A:, sett maskinen til å boote fra Floppy (i BIOS), og kjør ivei... Hvis du skal reinstallere OS o.l. vil jeg anbefale at du booter fra CD'n som fulgte med maskina i stedet. (Eventuelt CD'n til det nye OS'et du har kjøpt.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå