ptroinks Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg skal selge min Acer Aspire 5930G (utgaven med 3GB RAM og uten Blu-Ray), og lurer på hva jeg kan ta for den. Spesifikasjonene finnes her. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg skal selge min Acer Aspire 5930G (utgaven med 3GB RAM og uten Blu-Ray), og lurer på hva jeg kan ta for den. Spesifikasjonene finnes her. Kanskje en 4000-5000 kr Kommer ann på hvor mye maskinen har vært brukt, om batterilevtiden har blitt redusert. Samt andre skader, f.eks riper eller slitt tastatur. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hørtes mye ut for en maskin som ikke er tilgjengelig lengre. Lenke til kommentar
ptroinks Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Jeg skal selge min Acer Aspire 5930G (utgaven med 3GB RAM og uten Blu-Ray), og lurer på hva jeg kan ta for den. Spesifikasjonene finnes her. Kanskje en 4000-5000 kr Kommer ann på hvor mye maskinen har vært brukt, om batterilevtiden har blitt redusert. Samt andre skader, f.eks riper eller slitt tastatur. Jeg er veldig usikker. Det må i såfall bli maks 4000 kr... Noen andre som har forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå