Gå til innhold

Skjermproblemer, rare grå flekk

Ritualz1

Anbefalte innlegg

Når jeg skrudde på skjermen idag kom det opp noen rare gråe flekker på skjermen, vet ikke hva det er for noe... De er der uansett om jeg er i Linux, windows eller bios, eller om det jeg ikke har noe kabel i skjermen! SÅ det er jo skjermen. Noen som vet hva jeg kan gjøre????

post-153897-1271648431,5536_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...eller om det jeg ikke har noe kabel i skjermen! SÅ det er jo skjermen.

Det er nok skjermen din som har fått seg en trøkk av et eller annet slag, et eller annet er i allefall ikke slik det skal være.

Hvis det ikker er så lenge siden du kjøpte skjermen så ta kontakt med den webshopen der du kjøpte den ifra og se om du har garanti på skjermen. Ellers så er det vel ikke så mye jeg vet om du kan gjøre egentlig.

Lenke til kommentar

Hmm, har jo ikke engang rørt den idag :( Er vel 1 og et halvt år siden eller noe siden jeg kjøpte den på komplett.no, og har egentlig veldig lite lyst å sende den inn, siden det tar så lang tid. Er det ikke noe annet jeg kan prøve å gjøre?

Lenke til kommentar

Som hva da? Det er en fysisk feil med skjermen og ikke en driver du kan oppdatere og problemet ditt forsvinner.

Trenger ikke å være noe du har gjort, kan være en feil ifra produsenten sin side. Ta kontakt med komplett.no og hør hva du kan få gjort med problemet ditt.

Lenke til kommentar

Ting går ikke min vei idag altså... Først klarer jeg å miste mobilen på gulvet (stor sprekk i glasset!), så sier det boff og tastaturet tar kvelden og nå skjermen!

Men må vel ta en telefon til komplett og spørre litt, håper de kan ta imot den. vet du hvor lang tid jeg har reklamasjonsrett på skjermer?

Lenke til kommentar

Har iallefall sendt en mail til Komplett, får se hva de svarer. Enten kan de ta den inn å bytte/reparere den. Ellers så må jeg gå den tunge veien med Samsung tenker jeg meg. Men har en mistanke om de klarer å vri den sånn at de ikke tar noe skyld i det, og jeg må kjøpe en ny skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...