Kranjcar Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Skal kjøpe meg PC, men trenger ingenting mer spesielt enn for bruk til å surfe på internett og holde på litt i photoshop. Hvor mye må jeg ut med for en slik? Er rimelig noob på dette. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Har du noe fra før? Mus/tastatur og skjerm f.eks. Skal du bygge selv, eller skal du ha ferdigbygg? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Skal ha ferdigbygd. Glemte vel å si at jeg skal ha en laptop:P Så lenge den klarer å kjøre internett og photoshop så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
LilleMy_2 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg har en 12,1" HP Pavilion Entertaiment PC til rundt 4000,- som jeg bruker på skolen og er superfornøyd. Den er i hvert fall enkel, men en flott media PC dersom du f.eks skal bruke Photoshop. Den har ikke mer enn 2GB RAM, men med mindre du skal spille, holder det. Ikke stor harddisk heller, men 250GB noe som holder til skole PC + litt mer. Du trenger ikke legge mer i en vanlig-bruks PC enn ca. 4000,- i dag. Det er MIN mening i hvert fall. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 400,- er ganske mye over det jeg gidder å bruke på en slik pc. Tenkte på noe til rundt 2000,-. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Da må du sjekke finn.no eller andre bruktmarkeder. Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 400,- er ganske mye over det jeg gidder å bruke på en slik pc. Tenkte på noe til rundt 2000,-. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21929343 Vær forsiktig, telefonnr. er ikke registrert og han kaller seg bare Geir. Er dette ikke lureri eller tjuvgods så er det billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå