HaxyQ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei Har nylig installert Thunderbird på PC'en. Jeg har hørt at dersom man ikke logger inn på hotmail-brukeren sin på rundt 1 mnd, slettes alle mailene du har liggende der. Lurte derfor på om jeg må logge på brukeren min via hotmail.com 1 gang i måneden, eller om innlogging via Thunderbird regnes som en normal login, og vil hindre at mailene blir slettet? Takk. Lenke til kommentar
ZeppeZ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 1mnd vil jeg si er veldig kort tid så tviler den blir slettet så fort du henter jo mailene fra hotmail kontoen gjennom Thunderbird, så vil vel tro det er nok? Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Husker ikke nøyaktig hvor lang tid man kan gå uten å logge på, men jeg vet at det er en frist, fordi det har skjedd med en gammel bruker jeg har (hatt). Jo, jeg regner med at det holder å logge inn via thunderbird, men vil ikke ta noen sjanser, ettersom jeg har mange viktig mailer på brukeren min som ikke kan mistes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå