Puken676767 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei, Jeg skal kjøpe meg en stasjonær gaming pc, men gidder ikke bygge selv så får med dette grafikk kortet : 1GB NVIDIA GeForce GT 320M Jeg tror det er litt dårlig til nåværende avasnerte spill så.. Noen som vet om et nydelig bra grafikk kort som er drit bra for World Of Warcraft på beste grafikker og Crysus på best grafikk, Et kort som er bra til prisen? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Herregud, lær deg å post på riktig plass! du nærmer deg nå, forrige post var under båt og maritim om denne pcen din! og du trenger ikke å mase over hele forumet på en gang! Lenke til kommentar
Puken676767 Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Herregud, lær deg å post på riktig plass! du nærmer deg nå, forrige post var under båt og maritim om denne pcen din! og du trenger ikke å mase over hele forumet på en gang! Jajaja, Slapp av litt a... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Flyttet tråden til ett mer passende forum. Anbefaller deg å lese litt om hvilke kategorier som finnes, evt bruke søkefunksjonen øverst i forumet. Endret 19. april 2010 av aklla Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Det er sjeldent kort er dårlige til prisen, og siden du kjøper ferdigpc er det en stor risiko for at strømforsyningen ikke klarer så veldig kraftige skjermkort. Lenke til kommentar
magb Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Wow på max krever vel et skjermkort til rundt 500-800kr tenker jeg. Se etter et i Hd serien til Ati. Crysis på max derimot krever et kort til 3000kr. (Ati hd 5870 eller tilsvarende) En mellomting kan feks være Ati 5770 til 1200kr som kjører crysis på Medium, eller Ati 5850 til 2000kr som kjører Crysis greit på High. Men hvorfor ikke kjøpe en pc som har et greit Grafikkort med en gang? Se etter gaming pc'r på komplett eller sett sammen et oppsett på Netshop og få de til å bygge for deg for kr 370. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Mitt GTX260 og e7400 cpu på stock kjører crysis på high. så noe lignende ytelse, eller bedre for å få gode settings på crysis. Lenke til kommentar
Madcatatlas Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Mitt GTX260 og e7400 cpu på stock kjører crysis på high. så noe lignende ytelse, eller bedre for å få gode settings på crysis. Min toyota yaris kjører like fort i 50 sonen som en ferrari..... Makan til kommentarer Magb har gode forslag, men: Wow er CPU avhengig mye mer enn det er GPU avhengig, altså bør du ha en god prosessor som gjerne er klokket litt høyt. Det kortet som sitter i denne pcen du har kjøpt kjører nok WoW greit, men du får da heller sette ned noen detaljer på grafikken. Som sagt, WoW er mer CPU avhengig og selv med et radeon 5850 vil du oppleve 25fps på det værste om ikke din prosessor er god. Crysis er mer 5850 og oppover land. Dette avhenger av hvilken oppløsning du spiller i (jamfør min spøk i begynnelsen), og i hvilken grad du ønsker å sette opp de grafiske detaljene i spiller, anti alliasing for eksempel, som glatter over kantene på grafikken. Du sier ikke noe om pris, men jeg våger å anbefale et 5850 kort, prøv å kjøp en såkalt "referance" design, da de nyeste versjonene ofte har svake eller begrensede muligheter for overklokking. 5850 blir av de fleste sett på som "mest for penga". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå