jardel Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei! Trenger å få illustrert løsning og forklaring av framgangsmåte på denne oppgaven: P(X(mindre eller lik)58) = 0,9452 og p(X(større eller lik)47)= 0,7257. Regn ut forventningsverdi og standardavik. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Vi er ikke her for å gjøre leksene dine, vi er her for å hjelpe deg når du står fast. Hva har du gjort til nå? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Emnetittelen brøt også med tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
jardel Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Vi er ikke her for å gjøre leksene dine, vi er her for å hjelpe deg når du står fast. Hva har du gjort til nå? Jeg spurte om oppgaven fordi jeg ikke skjønner framgangsmåten på denne typen oppgaver. Denne skilte seg ut fra de andre oppgavene og er av typen C (vanskligst),derfor syns jeg naturlig nok den var vanskelig. Dette er en ytterst frivillig oppgave og vil bare skjønne oppgaven! Trenger fortsatt forklaring, eller hjelp på vei..... TAKK:P Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Bruk en tabell for en standardisert normalfordeling for å finne de tilsvarende z-verdiene. Så har du to likninger for de to ukjente og . Lenke til kommentar
jardel Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Vi er ikke her for å gjøre leksene dine, vi er her for å hjelpe deg når du står fast. Hva har du gjort til nå? Jeg spurte om oppgaven fordi jeg ikke skjønner framgangsmåten på denne typen oppgaver. Denne skilte seg ut fra de andre oppgavene og er av typen C (vanskligst),derfor syns jeg naturlig nok den var vanskelig. Dette er en ytterst frivillig oppgave og vil bare skjønne oppgaven! Trenger fortsatt forklaring, eller hjelp på vei..... TAKK:P Takk skal du ha:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå