Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et par spørsmål etter debut

Gjest gutt18

Anbefalte innlegg

Gjest gutt18

Jeg har vært litt sent ute pga. usikkerhet, men i overigår så debuterte jeg med ei jente på 19 som jeg har flørtet med over en liten stund. Jeg sitter imidlertid igjen med et par spørsmål som jeg ikke ville spørre dama om.

Vi startet med at jeg slikket henne, og her kommer det første spørsmålet - hun kom fire ganger på 15-20 minutter, jeg trodde det var sånn at damer måtte varmes opp lenge og at det ville ta MINST en time før hun kom?!

Uansett, etter dette så tenkte jeg at hun var klar, hun var jo våt. Så jeg prøvde meg på misjonær-stillingen, synes det var litt knot å treffe hullet, fordi jeg kjente nesten ingenting når jeg fikk den inn. Eneste jeg kjente var egentlig at det var vått, nesten ikkeno trykk rundt penis. Det som bekymrer meg litt er at jeg hadde trodd sex skulle være noe som var mye diggere enn å runke, men jeg klarte såvidt å komme etter 20-30 min med dama. Jeg har over snittet i størrelse, så det er ikke der problemet ligger. Også her kom hun fire eller fem ganger. Er det normalt at det skal være så lite press rundt penis når man har samleie?

En annen ting jeg lurer på, under akten så tok jeg meg selv i å bli litt usikker på om begge skulle "holde takten", for det var noen ganger vi kom ut av rytmen liksom. Så jeg bare lurer på om f.eks. dama sitter øverst, om gutten da skal ligge stille med hoftene?

Sitter igjen og er litt skuffet, da jeg hadde trodd dette skulle være sykt digg. Er selvfølgelig glad for at dama kom så mange ganger, men lurer på om det kanskje er noe rart med dama? Er vel ikke vanlig å komme så fort og så mange ganger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sex er aldri fantastisk første gangen. Det krever trening og erfaring som alt ellers i livet.

At dama kom 3-4 ganger på 15 minutter betyr bare at hun var trygg på seg selv og trygg på deg, mens du hadde konstant prestasjonsangst og alt for høye forventninger som ødela det for deg.

Jenter er myyyyyyyyyye mere følsomme rundt klitoris enn vi gutta er utstyrt med, så at hun kom mange ganger under slikking er ikke unormalt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest gutt_18

Sex er aldri fantastisk første gangen. Det krever trening og erfaring som alt ellers i livet.

At dama kom 3-4 ganger på 15 minutter betyr bare at hun var trygg på seg selv og trygg på deg, mens du hadde konstant prestasjonsangst og alt for høye forventninger som ødela det for deg.

Jenter er myyyyyyyyyye mere følsomme rundt klitoris enn vi gutta er utstyrt med, så at hun kom mange ganger under slikking er ikke unormalt.

Takk for svar :) Jeg følte at jeg mistet mye av prestasjonsangsten når jeg først hadde kommet igang, men uansett om prestasjonsangst er årsaken, så synes jeg det var litt rart at det ikke var mer "press" på penis når jeg hadde den i.

Lenke til kommentar

Kjenner meg litt igjen i denne historien. Jeg tror at uansett om du er trygg eller ikke er første gang fundamentalt annerledes, husker selv at jeg ikke kjente så mye første gang, men det endret seg veldig senere (med samme dame). Dette blir spesielt forsterket av kondom og kanskje det at hun sikkert var enorm våt etter 4 orgasmer.

Når det kommer til det at hun kom 3-4 ganger på 15 min er det nok som Bytex skriver, når jenter er trygg på seg selv og deg, og du vet hva du driver med så kan de komme hardt og ofte, heldige som de er.

Lenke til kommentar

Noen jenter kommer fortere enn andre jenter og, så det kan være veldig forskjellig fra jente til jente der og :) Men heldige er de :p

Det at du følte lite press kan være, som andre sier, at du kanskje var litt for våt. En annen grunn kan være at du varmet henne opp litt for mye, med tanke på at vaginaen utvider seg :)

Lenke til kommentar

Når noen jenter blir for kåte, så former vagina seg etter penis.. Mens noen jenter er litt trangere av natur. Alle er skapt forskjellig. I tillegg til at dette var din første gang, så burde du ikke forvente så mye.

Dessuten kan det være at jenta var uerfaren.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...