HaxyQ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Morn Noen som har noen gode og ikke minst "trusted" småprogrammer til rens/optimalisering av PC'en? Bruker pr dags dato CCleaner, Spybot Search & Destroy og SuperAntiSpyware. Lurte på om det er noen flere lignende programmer som sjekker systemet for spyware, renser registret eller generelt bare er sunt for PC'en. Takk. Lenke til kommentar
ZeppeZ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Register Mechanics fra PC Tools og AdAware fra Lavasoft de jeg kommer på i farten Endret 18. april 2010 av ZeppeZ Lenke til kommentar
Oslomannen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hei! Det er noen nyttige gratisprogrammer på www.armarium.no som du kan prøve Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hva med malwarebyetes antimalware? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Jeg bruker Ccleaner for å fjerne temp og slikt, Defraggler for å defragmentere, Malwarebytes for å fjerne rusk og jeg testet ut Microsoft Security Essentials, så sent som i dag, og hadde en veldig positiv erfaring, da jeg greide å rense ut en ganske kraftig rootkit-infeksjon. edit: Vi har jo selvagt HiJackThis da, men da må du vite litt mer om hva du holder på med. Endret 29. april 2010 av Programvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå