Gå til innhold

LOST 6x13 "The Last Recruit" (USA)


Anbefalte innlegg

Personlig ser jeg på bare fordi jeg har sett alt og vil se hvordan de velger å slutte serien. Men må si at det er veldig "random" det som skjer i serien nå. Føler også at alt er veldig rushet for å få tid til å svare på alle spørsmålene.

 

Dette bekrefter egentlig tankene mine fra starten, etter at de hadde laget sesong 1 og 2 hadde de IKKE tenkt på hele hendelsesforløpet (for alle sesonger) som mange Lost fans hardnakket mener de gjorde.

Jeg ser ikke at du har vist til noe som bekrefter dette. Tvert imot viser jo all "fore-shadowing" at de visste hvordan alt skulle ende. De visste altså de store trekkene. Detaljene om hvordan de kom seg dit ble jo fylt inn underveis, men de store trekkene visste de før første episode ble sendt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tvert imot viser jo all "fore-shadowing" at de visste hvordan alt skulle ende. De visste altså de store trekkene. Detaljene om hvordan de kom seg dit ble jo fylt inn underveis, men de store trekkene visste de før første episode ble sendt.

mhm! Damon Lindelof uttalte også nylig i et intervju at: "But to answer the question of... how much of the finale was part of the original plan that we had been talking about 6 years ago - A very, very large part of it."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...