Sonja84 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Her skal det bare diskuteres episode 13 av sesong 6, “The Last Recruit”. Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 6). Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM. Recaps til forrige episode: Choekaas(Driveshaft) recap av "Everybody loves Hugo" Mahavishnu´s (Jaga) recap av "Everybody loves Hugo" Og husk også å få med deg recapsene til Seanie B på Youtube "The Last Recruit" was written by: Paul Zbyszewski & Graham Roland Endret 18. april 2010 av Sonja84 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jaja vente på 720p eller ikke... tenker det blir sett i natt jeg hehe Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jaja vente på 720p eller ikke... tenker det blir sett i natt jeg hehe Vente! Kvalitets serie må ses med kvalitet bilde! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 og la oss ikke glemme bedre lydkvalitet og ! Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Indeed! Gleder meg sykt til dagens episode. Men nå må jeg holde meg unna denne tråden i noen timer. De som streamer kommer alltid med spoilere 2min etter den er vist Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Kan man streame :O? Jeg trodde natt til onsdag var i går jeg da vet du, så må si jeg gleder meg nå snart men legger meg vel nå og våkner til CTU eller annen 720p release Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 War is on! Startet veldig sakte, men sluttet knall. Ikke helt en favoritt-episode. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 kinda boring episode for min del. Er det nå det er pause i 2 uker? Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jin og Sun sammen, koselig nok, men håpet jo litt på at de hadde glemt å skru av gjerdet eller noe sånn at begge døde i armene på hverandre. Frank, can you die already? Jeg er usikker på om Desmond prøver å gjøre noe spesielt, eller om han bare vil gjøre ting så likt som mulig i FSW som det er i den originale. Generelt en bra episode, Jack er the man og jeg er spent på hvordan det blir med Locke og Jack nå. Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Virkelig? Faren til Jack i S1 var MIB? Håper det er noe MIB bare sier for å overbevise Jack Ellers en meget bra episode Endret 21. april 2010 av l0Ff Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hvorfor spoilertagger du? Ja var litt enig i at jeg følte meg litt skuffa der over svaret. Men så det komme når MiB ble introdusert på den måten. Alikevel hvor er liket? Å hva var den Christian Jack så i Oceanic 6-tiden? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ellers har vi alltid teorien om at MiB alltid lyver, så kan jo hende det er en 3. person Ellers husker jeg brønnen som mye dypere, men muig hukomelsen er dårlig. Tipper at Desmond fortsatt lever, noe som da kan tyde på at Sayid tar en Anakin og kommer tilbake til the light side. Lurer på hva Widemore har tenkt å gjøre nå med Sawyer og co, så ikke den komme? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jin og Sun sammen, koselig nok, men håpet jo litt på at de hadde glemt å skru av gjerdet eller noe sånn at begge døde i armene på hverandre. Tenkte på det samme selv. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Var visst tre versjoner ute i 720p idag... to av dem har visst lyden fucka opp. Måtte stoppe, og holder nå på å laste ned den 3. versjonen som jeg håper har både lyd og bilde i orden. Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Hvorfor spoilertagger du? Gammel vane. Liker at jack nå på en måte har locke holdningen. "The island isn't done with us" Endret 21. april 2010 av l0Ff Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Var visst tre versjoner ute i 720p idag... to av dem har visst lyden fucka opp. Måtte stoppe, og holder nå på å laste ned den 3. versjonen som jeg håper har både lyd og bilde i orden. Noob, alltid sjekk proper når den er ute. Skal bli spennende hvordan neste ukes onsdag blir, blitt vant med Lost på onsdagene nå. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ja, er noe dritt at det er to uker til neste gang. Har de noen begrunnelse for hvorfor de gjør det? Ja, er noe dritt at det er to uker til neste gang. Har de noen begrunnelse for hvorfor de gjør det? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 For at det ikke skal være noen pause i ukene før finalen må de ha en uke pause nå. Dette skjedde fordi de flyttet finalen til Søndag 23 mai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå