Puken676767 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei igjen, Tror dere dette grafikk kortet kan ta world of warcraft på full grafikk instillinger? ( altså Ultra på grafikk instillingene i spillet ) Grafikk Kort : 1GB NVIDIA GeForce GT 320M Plz, Svar fort Lenke til kommentar
ZeppeZ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 ser ikke grunnen til at det IKKE skal det? WoW er ikke akkurat det mest krevende spillet Lenke til kommentar
Puken676767 Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 ser ikke grunnen til at det IKKE skal det? WoW er ikke akkurat det mest krevende spillet Hehe, Takk, Men ser grafikk kortet bra ut ellers? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Dette kortet er akkurat på grensen til å kunne kjøre WoW på full pupp, faktisk. Spørs vel hvilken oppløsning du kjører med; 1920 x 1080 på høyeste detaljer tror jeg blir vanskelig. Dette ut i fra det jeg kan lese meg til for øyeblikket - det er et helt nytt grafikkort, men altså ikke noen racer for spilling akkurat. Lenke til kommentar
Puken676767 Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Dette kortet er akkurat på grensen til å kunne kjøre WoW på full pupp, faktisk. Spørs vel hvilken oppløsning du kjører med; 1920 x 1080 på høyeste detaljer tror jeg blir vanskelig. Dette ut i fra det jeg kan lese meg til for øyeblikket - det er et helt nytt grafikkort, men altså ikke noen racer for spilling akkurat. ---- Ahh, Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå