Gjest DassDraugen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei. Hva er deres værste, mest sjokkerende, smertefulle og skremmende opplevelser på dass? Her kan dere dele opplevelser og erfaringer! Personlig så mener jeg at det er ganske smertefullt å bæsje ut ølkorker etter veddemål med kompiser Lenke til kommentar
Gjest ts Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 greit drøy den der! Det syntes bakdelen min også. Lenke til kommentar
Leprechaun Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg hadde en gang diaré samtidig som jeg kastet opp, og da jeg ikke hadde noen bøtte ved meg, kastet jeg alt opp på gulvet. Husker at det var en veldig forvirrende situasjon. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Skulle kanskje postet det her som anonym, men anywho, jeg satt en gang på do i 12-årsalderen, hadde spist grøt, og var dødskvalm. Så jeg endte opp med å spy i trusa Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg satt å presset på en stor en, og det tok vel en god halvtime. Jeg begynte å bli lei, da jeg bare presset alt ut så hardt jeg kunne. Rumpehårene mine satt da fast i denne alt for store klumpen, og flere av dem ble dradd ut når jeg tok det siste taket. Det sprakk også opp endel... Veldig traumatisk 1 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Da jeg bodde i et gammelt hus uten vannklosett. Så fikk jeg omgangssyke, og det å se på at den bøtta ble fullere og fullere er noe av det kjipeste jeg har opplevd sånn sett. Hjalp heller ikke på humøret at jeg tryna med den jævla bøtta senere, da jeg skulle tømme den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå