moshpit Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg klarer ikke å velge! Har sett på Nokia 7250, Siemens S(SL)55, Sony Ericsson T610 og Nokia 3650. Jeg er ganske gadget frik. Noen som har noen forslag? Etter å ha lest at mange klager over sms`en på T610 har jeg begynt å tvile litt igjen.. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg har en t68(i) (som jeg ikke bruker). Det skal vist være litt raskere å skrive melding på t610, og folk klager over hvor sent det er å skrive på t68/i, men jeg synes ikke det gikk tregt på den selv om jeg hadde 3330 før :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Den mest avanserte/den med flest muligheter er jo helt klart 3650. Hvis ikke størrelsen/designet plager deg ville jeg gått for den, hvis du har behov for en mindre mobil ville jeg gått for T610. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Prøvde den igår, og det med SMS'en er virkelig ikke så dårlig som folk vil ha det til. Tar du det litt med ro, så blir ikke det noe problem. Skriver ganske fort selv, og var ikke svært problem... Ikke bry deg om akkurat det problemet. Er du SUPERrask, så bare venter du litt, til det kommer ny software, (eller er det firmware det heter?) og da kommer du ikke til å merke det. Ikke noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 jeg har en t610 selv. Eneste negativet jeg har funnet til nå er : dårlig skjerm i sollys, og treg på sms. (men så har jeg aldri hatt SE før da) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 jeg har en t610 selv. Eneste negativet jeg har funnet til nå er : dårlig skjerm i sollys, og treg på sms. (men så har jeg aldri hatt SE før da) Det med sollyset og sms'en, det vender du deg til. Sms'en kan forhåpentligvis rettes opp innen et par firmwares. Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 jeg har en t610 selv. Eneste negativet jeg har funnet til nå er : dårlig skjerm i sollys, og treg på sms. (men så har jeg aldri hatt SE før da) Det med sollyset og sms'en, det vender du deg til. Sms'en kan forhåpentligvis rettes opp innen et par firmwares. Vet noen når jeg kan ta firmwares? Er ikke et kjempe problem. Men var liksom det jeg la merke til. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 jeg har en t610 selv. Eneste negativet jeg har funnet til nå er : dårlig skjerm i sollys, og treg på sms. (men så har jeg aldri hatt SE før da) Det med sollyset og sms'en, det vender du deg til. Sms'en kan forhåpentligvis rettes opp innen et par firmwares. Vet noen når jeg kan ta firmwares? Er ikke et kjempe problem. Men var liksom det jeg la merke til. Når de kommer? Ikke sant? Logisk, hva? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 kan man oppgradere firmware selv med pc'n på SE'r som med siemens telefoner?? Lenke til kommentar
soft Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Dunestar, du er en stor optimist :-) Godt å se noen av dere her :;-.) Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 kan man oppgradere firmware selv med pc'n på SE'r som med siemens telefoner?? Nei, men de fleste steder som selger den gjør det gratis på en times tid. Synes dette med treg SMS er overdrevet. Jeg skriver helt normalt og har ikke noe problem med en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå