Gå til innhold

Hvilken mobil skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å velge!

Har sett på Nokia 7250, Siemens S(SL)55, Sony Ericsson T610 og Nokia 3650.

Jeg er ganske gadget frik.

Noen som har noen forslag?

Etter å ha lest at mange klager over sms`en på T610 har jeg begynt å tvile litt igjen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde den igår, og det med SMS'en er virkelig ikke så dårlig som folk vil ha det til. Tar du det litt med ro, så blir ikke det noe problem. Skriver ganske fort selv, og var ikke svært problem...

Ikke bry deg om akkurat det problemet. Er du SUPERrask, så bare venter du litt, til det kommer ny software, (eller er det firmware det heter?) og da kommer du ikke til å merke det.

Ikke noe å bekymre seg for. :)

Lenke til kommentar
jeg har en t610 selv. Eneste negativet jeg har funnet til nå er : dårlig skjerm i sollys, og treg på sms. (men så har jeg aldri hatt SE før da)

Det med sollyset og sms'en, det vender du deg til. Sms'en kan forhåpentligvis rettes opp innen et par firmwares.

Lenke til kommentar
jeg har en t610 selv. Eneste negativet jeg har funnet til nå er : dårlig skjerm i sollys, og treg på sms. (men så har jeg aldri hatt SE før da)

Det med sollyset og sms'en, det vender du deg til. Sms'en kan forhåpentligvis rettes opp innen et par firmwares.

Vet noen når jeg kan ta firmwares? Er ikke et kjempe problem. Men var liksom det jeg la merke til.

Lenke til kommentar

Vet noen når jeg kan ta firmwares? Er ikke et kjempe problem. Men var liksom det jeg la merke til.

Når de kommer? Ikke sant? Logisk, hva? :p

Lenke til kommentar
kan man oppgradere firmware selv med pc'n på SE'r som med siemens telefoner??

Nei, men de fleste steder som selger den gjør det gratis på en times tid.

Synes dette med treg SMS er overdrevet. Jeg skriver helt normalt og har ikke noe problem med en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...