Gå til innhold

Tar denne pcn wow på full grafikk?


Anbefalte innlegg

Hei, Jeg Lurer på om denne pcn tar world of warcraft på full grafikk ( altså Ultra i grafikk instillinger)

 

Link til pc : http://www.netonnet.no/art/data/stasjonaer-data/stasjonaere-datapakker/datapakke-23-tom/packardbell-imediai6210ncviseo230ws/013712.4791/

 

 

Jeg Lurer også på om noen som leser dette emnet vet om skjermen som følger med er Lcd eller Led eller hva faen den er.

 

 

Vær så snill og svar fort!! jeg har tenkt meg en pc innen denne uka.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke si noe sikkert om at PC-en klarer det på det høyeste. Skjermkortet var litt ukjent for meg... På den annen side så er jo ikke WoW det aller mest krevende spillet her i verden heller. :)

 

Skjermen bruker teknologien TFT LCD. TFT = Thin-Film Transistor. TFT gjør det enklere å se skjermen dersom det kommer lys på skjermen. Så absolutt en fordel på lyse dager!

 

---

 

Og hvordan i all verden klarte du å poste denne tråden under "Båt og maritimt"?

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si noe sikkert om at PC-en klarer det på det høyeste. Skjermkortet var litt ukjent for meg... På den annen side så er jo ikke WoW det aller mest krevende spillet her i verden heller. :)

 

Skjermen bruker teknologien TFT LCD. TFT = Thin-Film Transistor. TFT gjør det enklere å se skjermen dersom det kommer lys på skjermen. Så absolutt en fordel på lyse dager!

 

---

 

Og hvordan i all verden klarte du å poste denne tråden under "Båt og maritimt"?

 

 

 

Tusen hjertelig takk for svar om skjermen og det, kan ikke så mye om skjermer så xD

 

---

Og det med båt og martimt xD hakke peiling.. dette er min første post her xD så jeg lo meg i hjel når jeg så det xd!!!

Lenke til kommentar

Men for å svare på åpningsspørsmålet; Nei, denne PCen har ikke kraftig nok skjermkort til å kjøre WoW bra på full grafikk. - Har selv kjørt Nvidai GTX 280 en god stund, noe som taklet alt på fullt, men måtte nedgradere til ATI 4850 på grunn av en feil ved GTX'en. - Med 4850 kortet har jeg tydelig hakking når det blir mye AOE/Vær-effekter.

 

Begge skjermkortene jeg nevner her er betydelig kraftigere enn det som følger med denne PCen.

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Skjermen bruker teknologien TFT LCD. TFT = Thin-Film Transistor. TFT gjør det enklere å se skjermen dersom det kommer lys på skjermen. Så absolutt en fordel på lyse dager!

Mer eller mindre alle lcd'er på denne siden av milleniumsskiftet er tft.

 

LCD er en tynn plate som lager et bilde, og så har man lys bak.

LED-lcd er lcd-skjermer der lysdioder lyser opp skjermen bakfra, altså ingen store skjermer. Vanlige lcd skjermer bruker lysstoffrør, samme som du finner i taket på kontorer.

 

Det er veldig usannsynlig at du finner noe annet enn lcd, så det er nok ikke noe å bekymre seg for med mindre det er visse funksjoner du vet du vil ha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...