Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Tottenham


Latias

United-Spurs  

41 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • VDS
      0
    • Rafael
    • Vidic
    • Evans
    • Evra
    • Valencia
      0
    • Scholes
    • Fletcher
    • Giggs
    • Nani
    • Berbatov
    • O'Shea (innbytter)
      0
    • Carrick (innbytter)
      0
    • Macheda (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Helt klart!
    • Nei, ikke i det hele tatt.
    • Passe
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
    • Vet ikke/så ikke kampen
  3. 3. Beste mål?



Anbefalte innlegg

Nani og Valencia har vært veldig gode synes jeg. Samme med Evra som faktisk har vært merkbart bedre etter han fikk den pausen jeg maste om i en måned.

Rafael har vært veldig opp og ned, stort sett rævva innlegg. Men kommer på mange fine løp.

Giggs og Berba har ikke fått til noe særlig samspill, noe som nok blir viktig om vi skal score. Eventuelt bytt ut Giggs med Macheda utover i andreomgangen og spille med en renere 4-4-2 formasjon.

 

Forsvaret har vært bra som vanlig og sentralmidtbanen gjør det greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brenn Berba.

 

At den mannen har så store problemer med å treffe den gigantiske rektangulære boksen der er for meg ufattelig! Det fins spisser som ville solgt bestemora si for å få noen av di sjansene han brenner!

Den sjansen er hans fortjeneste. Ville jeg klagd på noen i den situasjonen så er det Rafael. At mannen klarer å legge inn ballen bak alle fire united spillerene som var i boksen er for meg uforståelig. I så si upresset situasjon. Etter mine observasjoner har ikke Rafael lagt inn et bra innlegg idag.

 

Nå snakket jeg da generelt om sjansene Berba brenner, men det var den sjansen du snakker om så utløste reaksjonen min.

 

Det jeg savner så sykt nå er et mål som blir DUNDRET i mål, ikke sånn forbanna tap inn. Når skjedde det sist at vi hadde et slikt? Scholes mot Wolves borte er det eneste jeg kommer på, og det var vel ikke et BOOOM-skudd det heller.

 

Hmmm.. Ansatt ny Waterboy? Kan vel ikke være ren H2O som Evra har drukket

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...