Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Tottenham


Latias

United-Spurs  

41 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • VDS
      0
    • Rafael
    • Vidic
    • Evans
    • Evra
    • Valencia
      0
    • Scholes
    • Fletcher
    • Giggs
    • Nani
    • Berbatov
    • O'Shea (innbytter)
      0
    • Carrick (innbytter)
      0
    • Macheda (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Helt klart!
    • Nei, ikke i det hele tatt.
    • Passe
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
    • Vet ikke/så ikke kampen
  3. 3. Beste mål?



Anbefalte innlegg

Skadesituasjon:

Lennon, Jenas og Kranjcar regnes alle som tvilsomme. Keeper Cudicini er skadet, men han hadde vel ikke spilt uansett. Ellers er det ikke mange skader for London-laget.

 

Mulig lagoppstilling:

 

Gomes

Kaboul - Bassong - Dawson - Assou-Ekotto

Bentley - Huddlestone - Modric - Bale

Defoe - Pavlyuchenko

 

Tips: 2-1

 

Ang skadesituasjonen så er Kranjcar og Jenas ute for resten av sesongen. Våre tre beste forsvarsspillere (Corluka, King og Woodgate) mangler også.

 

Palacios er for øvrig tilbake etter å ha sonet karantene i kampene mot Arsenal og Chelsea.

 

Lennon og King er som tidligere sagt skadet, men Lennon har vært tilbake i trening i to-tre uker nå og er like rundt hjørnet, kanskje er han på benken på lørdag? King er det alltid frem og tilbake med, mannen trener ikke og man tester hans knær foran hver matchdag før det avgjøres om han skal spille.

 

Må for øvrig også si at det aldri har funnets en Tottenham-fan med vettet i behold som har sagt noe om at Bale skulle selges. Det har heller aldri blitt nevnt fra offisielt hold. Bale tok White Hart Lane med storm i sin første sesong, han spilte som en gud og allerede etter noen få kamper lurte mange på hvor lenge vi fikk beholde han før Utd kom springende med pengesekken. ...så brakk han benet og var ute i ca et år.

 

Mens han var skadet begynte Assou-Ekotto å vise gryende form og hadde lagt beslag på venstrebacken. Det ble vanskeligere for Bale å få tillit fra start. Heldigvis for ham ble Modric skadet så han fikk mulighet til å spille på venstre midtbane i stedet.

 

Tror laget du har satt opp stemmer godt, men Palacios har vært en så viktig brikke tidligere i sesongen at det er vanskelig å se hvordan han skal havne utenfor førsteelleveren i denne kampen. Hans ballgjenvinnende egenskaper kan være viktig hvis vi skal ha en sjanse til å stoppe Rooney.

 

Hvis Palacios kommer inn så flyttes Modric til venstre midtbane, Bale ned på venstreback og Ekotto over på høyre for Kaboul (evt spiller Kaboul).

 

Alikevel, Harry skifter så og si aldri ut spillere i et lag i form, så det blir interessant å se hvilket lag og hvilken formasjon vi stiller med. Det er ihvertfall betryggende at vi endelig har noen førstelagsspillere å velge mellom og slipper å være avhengig av en benk full av juniorer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helvetes tidligkamper. De dreper meg. For oss som lever med East Coast-døgnrytme (USA) så er det alltid hardt med de kampene.

 

Men det kunne vært verre. Jeg kjørte Vancouver-døgnrytme i to uker på rad i vinter. Opp kl 6 om kvelden, legge meg kl 9 om morran etter den siste hockeykampen, så dette er bare småtteri.

 

Kampen? 0-0

Lenke til kommentar

håper på

 

van der Sar

Neville - Evans(Ferdinand hvis klar) - Vidic - Evra

Valencia - Fletcher - Scholes - Park - Nani

rooney

 

Jeg likte ideen om Park som en slags attacking-midfielder. Selvom det kansje var litt mislykket, så så jeg et potensial ved å han et arbeidshjern rett forran forsvarsfireren til motstanderen. Husker ikke hvilken kamp det var dog :hmm:

 

Derfor håper jeg på denne oppstillingen jeg også.

Lenke til kommentar

Var vel mot Liverpool. Men jeg er ingen fan av 4-5-1, i hvert fall ikke på hjemmebane. Håper SAF stiller i en ren 4-4-2 formasjon for en gangs skyld. Carrick og Berba bør starte, begge har en tendens til å spille godt mot gamleklubben.

 

tc: :thumbdown:

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Var vel mot Liverpool. Men jeg er ingen fan av 4-5-1, i hvert fall ikke på hjemmebane. Håper SAF stiller i en ren 4-4-2 formasjon for en gangs skyld. Carrick og Berba bør starte, begge har en tendens til å spille godt mot gamleklubben.

 

tc: :thumbdown:

Carrick har ikke gjort noe som skal tilsi en startplass. Jeg stemmer for FLetcher og Scholes sentralt.

Lenke til kommentar

Iflg Harry er Lennon tilbake mot dere:

 

Redknapp told The Sun: "He trained fully with us this week for the first time since the injury and it's going well.

 

"He should be on the bench at least and it's great to have Aaron around again, not only for Tottenham but for England, too. It's good news."

 

Når det er sagt så tviler jeg på at han er i startelleveren og Harry har løyet til pressen før :)

Lenke til kommentar

Vanskelig kamp dette. Spurs ser ut til å ha funne storforma og må nok ha passeleg med sjølvtillit etter å ha slått Chelsea og Arsenal i sine to siste. Dei vil nok kjempe med nebb og klør for å skaffe seg ein CL-plass og då må dei nok også slå oss, dessverre. Håper vi kan klare å ta tre poeng heime, men er veldig usikker på det. Redd for at dette er ein kamp der laga utliknar kvarandre og gjer det vanskeligare for begge i forhold til sluttplasseringar.

 

Får dessverre ikkje sett kampen, sidan eg er på vei på jobb no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...