Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Tottenham


Latias

United-Spurs  

41 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • VDS
      0
    • Rafael
    • Vidic
    • Evans
    • Evra
    • Valencia
      0
    • Scholes
    • Fletcher
    • Giggs
    • Nani
    • Berbatov
    • O'Shea (innbytter)
      0
    • Carrick (innbytter)
      0
    • Macheda (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Helt klart!
    • Nei, ikke i det hele tatt.
    • Passe
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
    • Vet ikke/så ikke kampen
  3. 3. Beste mål?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Målet til Nani er så jævlig pent. Alt-Ctrl likes this.

 

Edit: Og når han skaffer straffe. Har tidligere irritert meg over at han ikke bruker farten sin, men der løper han faktisk med ball fra midtbanen helt frem. Tidligere stoppet han opp noe som lot motstanderen få tid til å få kontroll.

 

@Speedfrog. Ja. Så ikke ut til at han var 100% konsentrert der.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Skulle nok vært frispark til Carrick på målet til Tottenham, ser ut som han prøver å hoppe men holdes nede.

men, uansett burde Rafael tatt den

Enig. Når man står på stanga, må man stå der helt til corneren er klarert. Kan ikke gå unna rett før headeren kommer på mål. Urutinert av fyren.

Lenke til kommentar

HELT utrolig at dette laget har slått Chelsea og Arsenal. Jeg skjønner det ikke. Berba og Valencia presser forsvaret ørlite så klarer de ikke spille seg ut. Ikke en gang spiller de seg ut av forsvar. Det hadde vært et ran om de hadde fått et poeng fra det målet.

 

Uansett en flott kamp som beviser at vi ikke trenger Rooney når andre har dagen. Nani hadde uten målet og måten han skaffer straffe på vært vår beste spiller. At han i tillegg scorer og skaper det er bare en enorm bonus. Nani spiller herlig idag, involveringene hans i spillet er glimrende. Holder aldri unødig på ballen og spiller rett og slett perfekt stort sett. Vår giftigste spiller for tiden.

 

Jeg gidder ikke tenke på hvem som var den dårligste vår idag, alle er over godkjent uten tvil. Vi nøytraliserer og avslører Tottenham totalt. Det eneste jeg skulle ønsket var at vi skapte litt mer, og at innleggene ble bedre.

Lenke til kommentar

VDS 7

 

Rafael 6

Vidic 8-

Evans 7

Evra 8

 

Nani 9

Fletcher 7

Scholes 7+

Edit: Giggs 6

Valencia 6+

 

Berbatov 6+

 

Carrick kommer inn å er håpløs. O'Shea er på det jevne mens Macheda nok engang er positiv.

 

PS: Darren Bent med enda en kasse. 24 kasser nå! Kun to opp til Rooney

Endret av Game
Lenke til kommentar

HELT utrolig at dette laget har slått Chelsea og Arsenal. Jeg skjønner det ikke. Berba og Valencia presser forsvaret ørlite så klarer de ikke spille seg ut. Ikke en gang spiller de seg ut av forsvar. Det hadde vært et ran om de hadde fått et poeng fra det målet.

 

Uansett en flott kamp som beviser at vi ikke trenger Rooney når andre har dagen. Nani hadde uten målet og måten han skaffer straffe på vært vår beste spiller. At han i tillegg scorer og skaper det er bare en enorm bonus. Nani spiller herlig idag, involveringene hans i spillet er glimrende. Holder aldri unødig på ballen og spiller rett og slett perfekt stort sett. Vår giftigste spiller for tiden.

 

Jeg gidder ikke tenke på hvem som var den dårligste vår idag, alle er over godkjent uten tvil. Vi nøytraliserer og avslører Tottenham totalt. Det eneste jeg skulle ønsket var at vi skapte litt mer, og at innleggene ble bedre.

+1

 

Vurderer å bytte BB fra Evra til Nani, er velig jevnt synes jeg. Vanskelig å måtte velge. De er begge i tillegg avgjørende på hver sin måte.

Lenke til kommentar

Evra med to pasningfeil av 26, den ene av de var inne i 16-meteren. Så én pasningfeil ute i vanlig spill. Veldig sterkt av en back.

Samt flere viktige involveringer defensivt, reddet muligens et mål helt i starten av andreomgangen og.

Evra slapp også enkle baller under sin egen fot ut over sidelinjen 2 ganger. Så var ikke BARE gode involveringer :p

Lenke til kommentar

Carrick kommer inn å er håpløs.

Synes han gjorde en grei figur jeg. Burde fått frispark på målet til spurs, blir holdt nede.

 

Evra med to pasningfeil av 26, den ene av de var inne i 16-meteren. Så én pasningfeil ute i vanlig spill. Veldig sterkt av en back.

Samt flere viktige involveringer defensivt, reddet muligens et mål helt i starten av andreomgangen og.

Evra slapp også enkle baller under sin egen fot ut over sidelinjen 2 ganger. Så var ikke BARE gode involveringer :p

Hehe, sant det. Men var det ikke bare én gang han gjorde det? Den andre gangen var vel med vilje pga skade eller.no?

Lenke til kommentar

VDS 7

 

Rafael 6 Grei defensivt, positiv forover. Når han får skikk på innleggene vil unggutten bli veldig god. Dessverre var innleggende ekstremt dårlige idag.

Vidic 8- Sterk som vanlig. Jevnt over god. Sikker.

Evans 7 Gjør en god jobb. Ingen store brølere.

Evra 8+ Har en stor kamp til han blir byttet. Når nesten opp til BB.

 

Nani 9 Har en kjempekamp. Er den største trusselen offensivt. Scorer et nydelig mål. BB

Fletcher 7 Jobber mye, i mange dueller. Gjør jobben omtrent over hele banen.

Scholes 7 Jobber på litt mindre område en Fletcher, men er trygg og erfaren midtbanespiller. Eier midtbanen idag.

Valencia 6+ Hadde ikke helt dagen som mange andre. Noen gode involveringer.

 

Berbatov 7 Gjør en bedre match en på lenge. Er veldig delaktiv i åpningsmålet.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

VDS 7 Sjanseløs på målet.

 

Rafael 5+ Bra med fremover, viser bra initiativ. Men innleggene er håpløse, og dummer seg ut på corneren. Blitt bedre til å posisjonere seg, men fortsatt ikke bra nok til slike kamper etter min mening.

Vidic 8

Evans 7+

Evra 9 Sesongbeste, god både fremover og bakover.

 

Nani 9 Sannsynligvis sesongbeste på denne karen og, er vel bare Arsenalkampen som overgår i tilfelle.

Fletcher 7+ Midtbaneduoen har stålkontroll, intet mer å si.

Scholes 8

Valencia 7 Burde sett Berba i god posisjon ved to anledninger, en høyrefot og litt bedre blikk og du er verdensklasse.

 

Giggs 7 Får litt ekstra etter to perfekte straffer. Banespillet hans var ikke oppe på høstnivået, men vi ser formen kommer seg etter skaden. Det er positivt. Spilte betraktelig bedre i andreomgang.

 

Berbatov 7 Grei kamp. Har spilt bedre tidligere men er viktig i å skaffe det første målet. Nære på å score selv og, men er kanskje ikke like god etter 1-1 målet.

 

 

Innbytterne gjorde en god jobb, Carrick skulle hatt frispark på 1-1 målet mener jeg og Macheda med assist :thumbup: O'Shea gjør det han skal gjøre.

 

 

 

Edit: Dere som har laget spillerbørs, husk på Giggs da ;)

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Carrick kommer inn å er håpløs.

Synes han gjorde en grei figur jeg. Burde fått frispark på målet til spurs, blir holdt nede.

Hvorfor er jeg ikke sjokkert over at du var uenig? Har det skjedd før?

 

Om det er en spiller jeg ønsker at vi skal kvitte oss med i sommer så er det Carrick. Han er milevis verre enn Berbatov, men jeg orker ikke kritisere en spiller som jeg har gitt opp og som heldigvis ikke får spille lengre. Strålende observert av SAF.

Lenke til kommentar

Hva gjorde han som var bra? Omstendelig, ikke mye på ball og lite kreativ.

 

1) Mister et par baller, hvorav en i farlig lege. Greit å rote bort ballen i blant, men ikke helt umotivert.

2) treig, grå og baktung. Er null støtte fremover, absolutt nada niks. Defensivt er han ikke god heller, så dvs at han ikke gjør seg nyttig i noe som helst.

3) Greit, han skulle hatt frispark i duellen med King, men det er ingen unnskyldning for å puse så til de grader i en avgjørende duell. Denne hadde aldri Fletcher feks tapt på samme vis.

 

Han var ikke 1-2'ern, men fortsatt, et dårlig innhopp.

Lenke til kommentar

At folk kan kritisere Carrick for sin innsats i dag er for meg totalt uforståelig. Hva gjorde han galt? Gjorde akkurat jobben sin, og hadde ingen feil utenom at han ble litt passiv på scoringen til Tottenham, men kanskje ikke så rart når det er King han møter. For meg så var han god de minuttene han fikk og han gjorde ikke noe galt selv om han har vært altfor ujevn i denne sesongen. En klassespiller i form!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...