Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Tottenham


Latias

United-Spurs  

41 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • VDS
      0
    • Rafael
    • Vidic
    • Evans
    • Evra
    • Valencia
      0
    • Scholes
    • Fletcher
    • Giggs
    • Nani
    • Berbatov
    • O'Shea (innbytter)
      0
    • Carrick (innbytter)
      0
    • Macheda (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Helt klart!
    • Nei, ikke i det hele tatt.
    • Passe
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
    • Vet ikke/så ikke kampen
  3. 3. Beste mål?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel overstått kamp. Setter press på Chelsea foran kampen mot Stoke, og de mangler Big Man Terry, selv om det bør være grei skuring.

 

Vi vinner den vanskeligste av de tre kampene vi har igjen med komfortable sifre. Er bare enda mer optimistisk nå, og vi klarte å vinne uten Rooney. Håper han rekker kampen mot Sunderland, eller Stoke, om det er riktig ille. Get well soon, Wazza!

Lenke til kommentar

Vel overstått kamp. Setter press på Chelsea foran kampen mot Stoke, og de mangler Big Man Terry, selv om det bør være grei skuring.

 

Vi vinner den vanskeligste av de tre kampene vi har igjen med komfortable sifre. Er bare enda mer optimistisk nå, og vi klarte å vinne uten Rooney. Håper han rekker kampen mot Sunderland, eller Stoke, om det er riktig ille. Get well soon, Wazza!

 

Og di mangler KANSKJE Drogba, så det blir veldig positivt for Manchester United!

Endret av svenny000
Lenke til kommentar

Hoho, maktdemonstrasjon i andre omgang. SYKT av Berba på straffen, iskaldt satt av Giggs. Hadde feilen til Rafael blitt avgjørende, hadde jeg aldri tilgitt han. Da hadde han kostet oss CL og PL i løpet av kort tid. Kiko kommer inn, og spiller Nani gjennom. Helt RÅTT at han greier å chippe den over keeper, syk scoring. 3-1 var perfekt plassert av Giggs. Slike straffer er nesten umulige å redde, med mindre keeperen er 2,10 meter.

 

3-1, alt i alt en solid kamp. Var ikke all verdens offensivt i første, men vi kjørte alt og alle i andre. Rått!

Lenke til kommentar

Like herlig hver gang når jeg ikke er hjemme før 25min ut i andre omgang, å lese gjennom kamptråden. Starter som regel alltid like negativt, hehe. Bare jeg som reagerte på scoringa til Tottenham? Han holder han klart nede. Fantastisk hæl fra Berbatov som skaper straffesituasjonen. Herlig å se jublinga til Wayne Rooney også. Nå får vi håpe Chelsea snubler!

Lenke til kommentar

I dag har jeg faktisk en eneste negativ ting å si om Berbatov, og kroppsspråket hans! Fortsett sånn Berba!

Skjønner frustrasjonen hans i dag. Han har noen muligheter til å score, men enten går de rett utenfor (bortsett fra det siste skuddet som nok landet utenfor Trafford :p ) ellers blir de blokkert.

Han tenker nok at han må score for å overbevise og da er det kjipt å være så nær uten å lykkes.

 

Skjønner og reaksjonen hans når Valencia ved to anledninger lett kan legge til han men enten velger å skyte selv mens han spurter og er under press, eller legger inn i et felt fullt av Tottenhamforsvarere i stedet for å trille den til Berba som står umarkert.

 

 

Men deilig kamp, vi har egentlig stålkontroll. Målet til Tottenham var mot spillets gang til de grader.

Lenke til kommentar

Helt latterlig at Chelsea sin supporterklubb vant beste hjemmeside. Det der er helt på trynet. De oppdaterer jo én gang i uka..

 

http://www.chelsea.no/

ehh... nei de oppdatere jo flere ganger daglig

 

 

CSN med beste hjemmeside

Truls Sylvarnes, lørdag 24. april 2010 13:50

 

Essien forklarer

Truls Sylvarnes, lørdag 24. april 2010 12:27

 

Han har vært skadet siden desember og blir tvilsomt klar før sesongen er omme. Nå forklarer Michael 0ampen: Chelsea - Stoke City

Truls Sylvarnes, fredag 23. april 2010 20:54

 

Ancelotti: Tar meg en tur på kino

Truls Sylvarnes, fredag 23. april 2010 16:54

 

På en torsdag: Taktikk og mirakler

Svein Ballo, torsdag 22. april 2010 09:51

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...