Nicht Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei, de fleste vet hvordan oppgavelinja til vista ser ut, en rund start knapp nede i hjørnet og oppgavene i midten, volumkontroll og andre ting helt til høgre. Men plutselig en dag, så var hele oppgavelinja grå, startknappen forsvant, og nå ligger det 4 små knapper der start knappen var, og det er _SKRIVERBORD-INTERNETT EXPLORER-WINDOWS MEDIA PLAYER & Google Chrome. Ikke er det mulig og få opp start menyen heller, blir helt desperat, plis hjelp meg. Og når jeg går inn på kontrollpanel, så kommer det opp en link der det står oppgavelinje og startmeny, men den kommer jeg ikke inn på, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ta et screenshot og vis? Prøvd å høyreklikke og velge Egenskaper, og passe på at du har valgt den vanlige start linjen under Startmeny, og de riktige tingene under Verktøylinjer? Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Ta et screenshot og vis? Prøvd å høyreklikke og velge Egenskaper, og passe på at du har valgt den vanlige start linjen under Startmeny, og de riktige tingene under Verktøylinjer? Det går ikke an å høyre klikke på linja. Hvordan tar jeg bilde? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ved å trykke på "print screen" evt "Prt Scr" på keyboardet ditt, så lime det inn i f.eks. paint og lagre det og poste det her Print screen knappen er på vanlige keyboard normaltvis over piltastene, på bærbare kan det variere, men den pleier å ligge i regionen hvor det er en del slike knapper som "Home", "End", "Page Up" og etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå