lockdog Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Heihå Nyinnflyttet på Sola og lurer på om det finnes noen anbefalt plass å få god junk-food. Noen tips? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Er det ikke gyselig varmt der ? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Er det ikke gyselig varmt der ? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ja. I solakrossen er det to sånne gatekjøkkenboder, en "kysten rundt" vogn (som jeg ikke har testet selv, men som jeg hører suger) og en annen, med pizza, kebab og burger. Kebabene er yummy, og i følge samboeren er det den første plassen han faktisk har fått en sterk saus som var sterk (utenfor oslo). Burgerene er fantastiske, og pottittene som følger med nesten bedre. Nei, de er minst like gode. Utenom det ligger det en kinacafetingest rett over gaten for coop mega, det er ikke akkurat junk-food, og ikke nærm deg i tidsrommet mandag-lørdag, men buffet-tingen de har på søndager er skamgod. Maten resten av uka smaker som oppvarmet fra buffet-tingen, men den er super. Tørste søstre i skjoldgården (solakrossens "kjøpesenter") har super kaffe. Heller ikke junk-food, men faen så god den kaffen er. <3 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 god junk-food Høh? … Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Er det ikke gyselig varmt der ? http://www.trommelyd.no Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ja. I solakrossen er det to sånne gatekjøkkenboder, en "kysten rundt" vogn (som jeg ikke har testet selv, men som jeg hører suger) og en annen, med pizza, kebab og burger. Kebabene er yummy, og i følge samboeren er det den første plassen han faktisk har fått en sterk saus som var sterk (utenfor oslo). Burgerene er fantastiske, og pottittene som følger med nesten bedre. Nei, de er minst like gode. Nei, det er faktisk tre. Du har MÆF (kebaben) og Snadderbua der i "sentrum" med bussene. Så har du "American burger" eller noe lignende som ligger langs samme vei som Shell'en gjøre (rett før man kommer til Sola om man kommer fra Forus), her har de også burgere, pølser samt pizza. Så har man jo både Pizzabakeren & Dolly dimples, men det går vel kanskje ikke under "fast food". På kebaben kan du forresten velge styrke på sausen fra 1-7, hvor 7 må være brennende heit. Jeg har vel spist der to ganger, og fant 5 for sterk for min del. Var jo ikke kebab smak lenger, kjente bare krydderet. Huff, har tatt buss gjennom Sola altfor mange ganger ser jeg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 American burger greia ligger jo ikke i solakrossen da, så no wonder jeg ikke nevnte den. Eneste stedet i sola kommune jeg er kjent er røyneberg, ølberg (namnam mat om sommeren på cafeen der, btw), og solakrossen. Og eneste maten jeg virkelig har vært fan av her har vært hjemmelaget eller fra den kina-tingen de nettopp har revet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 American Burger ligger en fire minutters gåtur fra kebaben og enda nærmere kinaen. Så den er hvertfall verdt å nevne om man skal si hvor han kan få fast-food på Sola. De har veldig god mat på ølberg ja Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Er det American Burger som har den beste burgeren? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Du får nesten prøve de selv, er flere meninger rundt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå