Gjest EgilFromTheH00d Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg sliter med mye snue i nesen - nesten hele tiden ! Det er spesielt når jeg er ute og er i bevegelse og jeg forstår jo at det er kan skje ofte når det er vinter, men er det normalt at det skjer uansett når man er ute? Hva går det an å gjøre med det? Takk for svar! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Du har mulig utvikklet noen pollen allergier? Lenke til kommentar
Gjest EgilFromTheH00d Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ville jeg ikke også merket det andre steder på kroppen også? Som f.eks rennende øyne el. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Ikke alltid, det spørs hvor allergisk du er. Søsteren min har veldig mild allergi, og hun får bare litt snue. Men jeg får full pakke, snue, kløe i øynene, nyser konstant. Bare kjøp deg allergitabletter så ser du om det gir seg etter 1 uke. Du må bruke tablettene en stund før de er sikkelig i kroppen. Endret 20. april 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå