Mitro-Blade Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Jeg skal lage en presentasjon om Elkjøp til i morgen, tenkte jeg skulle ha med markedsføringen dems, og tenkte jeg skulle ha med Reklamefilmen John Cleese gjorde med Elkjøp, problemet er at jeg ikke klarer å finne den til nedlastning noen steder, kan noen hjelpe meg? Edit* Bare glem det folkens, jeg fant den på youtube nå, måtte bare bruke "Elgiganten" istedet for "Elkjøp" Endret 18. april 2010 av Mitro-Blade Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) http://www.dagbladet.no/2009/09/23/kjendis/tv/tv_og_medier/reklame/elkjop/8259273/ EDIT; så ikke før nå at du skulle ha den til nedlastning Endret 18. april 2010 av Olaa Lenke til kommentar
Mitro-Blade Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Hehe :!: Det jeg synes var veldig rart er at jeg ikke klarte å finne den på youtube. Hvis jeg hadde funnet den der hadde det ikke vært noe problem. Men selvfølgelig hvis jeg ikke finner den til nedlastning noen steder så kan jeg jo bare inkludere den i en Url og bare vise den via nettleseren Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ikke samme reklame, men den er for Elkjøp. Lenke til kommentar
Mitro-Blade Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Ikke samme reklame, men den er for Elkjøp. Akkurat den samme som jeg fant, men tusen takk hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå