Stalthy Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Hei! Jeg har hodepine og svimmelhet hver eneste dag, Jeg bruker CI (Chochelea Implantat, er ikke sikker om det skrives sånn) det er en form for høre apperat men nok om det. Jeg tror ganske det gir meg noe hodepine pga. at det er veldig mye bråk på min skole og det er ikke akk CI så bra mot. Symptomer : Hodepine Ofte kvalme Har hatt hoste i ca 7 uker nå (vet ikke hva den er, hakke gått til doktoren med den) Svimmelhet Slapp Holder på å besvime flere ganger Mye Selvmords tanker ( er ikke akk en symptom men whatever) Noen ganger selv skadelse ( ikke akk en symptom men whatever? Jeg er 14 år og føler meg litt redd for å snakke med evt. lærere siden de kan si til foreldrene mine om mine ubehaglige ting, har ikke gått til helseøster vill heller ikke det. Håper på svar Mvh. Sindre aka. Gaaz Endret 18. april 2010 av Gaaz Lenke til kommentar
Gjest Erik Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Nå vet jeg ikke nøyaktig hva som er årsaken til at du har et cochlear implantat, men svimmelhet, kvalmhet, hodepine og tendenser til å besvime kan ha noe med sanseorganet for balanse som ligger i det indre øret (nært hvor cochlear implantatet er lagt inn). Gå til legen, da dette kan ha noe med implantatet eller ting relatert til dette å gjøre. Du kan også snakke med legen din om slappheten, selvmordstanker og selvskading. Alle fastleger har erfaring med dette, så ikke vær redd for å spørre og snakke med han/hun om det. De har også taushetsplikt. Så gå til legen! Lykke til -Erik Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 (endret) CI'en min har jeg fått fordi jeg er tunghørt, hadde ikke hørt noe om jeg hadde ikke opperert CI, men jeg har 2 CI'er en på hvert øre, det er 22 (tror jeg) ledinger inni sneglehuset mitt, og CI'ene tror jeg ligger nærme hørselsentralen, kan dette ha noen betyding? Og hvor er sanseorganet for balanset? Endret 19. april 2010 av Gaaz Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 For å ikke gi deg et langt kjedelig svar om hvorfor, men det er grunnet din tilstand særdeles viktig at du oppsøker lege så for du kan. Jeg har en begrunnet misstanke om at det kan være verre enn du tror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå