nortridge Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei Prøver å få bilde fra PS3 på en Neovo F-419. Jeg kjører HDMI ut fra PS3, og siden skjermen kun har DVI inngang, har jeg en fin liten sak som konverter HDMI pluggen til DVI. Skjermen får signal, men det kommer ikke noe bilde. Jeg har en mistanke om at det kan være kræsj med oppløsnngen på skjermen? Noen som vet åssen man kan komme rundt dette problemet? Takker:) Lenke til kommentar
ZeppeZ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 sikker på at PS3'en sender ut signal fra HDMI kabelen og ikke vanlig SCART? Prøv å holde inne start knappen i noen sekunder når du starter PS3'en til du hører den piper for 2(?) gang ellerno.. Da blir bilde instillinger resatt og den vil bruke den utgangen du har koblet til Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Jeg har prøvd det uten hell. Skjermen får signal, siden det ikke står "no signal". Det er bare svart på skjermen. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Noen som vet om det er mulig å få bildet på denne skjermen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå