Gå til innhold

HTC eller Iphone?

Anbefalte innlegg

HD2 har også innebygd trådløs WIFI router, så er du på hytta uten nett kan den brukes som WIFI router for pcen ^^

Dette får du til Android også ;)

Tja....du kan bruke den som modem men ikke som trådløs router for flere pc'er. Da må den "rootes"

Ja og? Rooting er da ikke særlig vanskelig :)

Ikke alle telefoner som kan rootes heller da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innstillinger - Lokalitet og Tekst - Regional - Område - Engelsk (vil jeg tro)

HD2 har også innebygd trådløs WIFI router, så er du på hytta uten nett kan den brukes som WIFI router for pcen ^^

Men som sagt, Android sies å være bedre en både WM og Apple, så kanskje HTC desire er bedre?

Men jeg tror Iphone 4 kommer til å ta kaka ^^

Noe apple alltid gjør når de kommer ut med nye telefoner  :dontgetit:

Dette har jeg selvfølgelig endret til engelsk for lenge siden, men det forandret desverre ikke noe. Jeg har hørt språk kan endres ved å redigere registeret, men der ender min kunnskap.

Lenke til kommentar

Takk for alle svarene :) Bør kanskje vente til sommeren å se om Iphone kommer med noe som bra. Eller om HTC kommer med noe nytt.

Har sett på Desire og den ser ut som en kul telefon kan hende jeg velger den. Ellers så kan jeg vente litt å se om hva som kommer.

Lenke til kommentar

Innstillinger - Lokalitet og Tekst - Regional - Område - Engelsk (vil jeg tro)

Men som sagt, Android sies å være bedre en både WM og Apple, så kanskje HTC desire er bedre?

Men jeg tror Iphone 4 kommer til å ta kaka ^^

Noe apple alltid gjør når de kommer ut med nye telefoner  :dontgetit:

Dette har jeg selvfølgelig endret til engelsk for lenge siden, men det forandret desverre ikke noe. Jeg har hørt språk kan endres ved å redigere registeret, men der ender min kunnskap.

Der må jeg si meg blank sjæl :(

- Men så det er sagt, er ikke noe ekspert innenfor området, er bare veldig godt fornøyd med min telefon! :)

Lenke til kommentar

Det er mange gratis og gode programmer man kan finne i både android market og på internett til windowsmobil (xda-developers, er vel egentling et stikk ord både for android og WM).

Personlig synes jeg Iphone blir for kjedelig, alle har den og det er liksom ikke noe spesielt som gjør den så bra som folk tror den er. Når man tenker på prisen også får du mye mindre igjen for en Iphone enn f.eks Htc Hero eller Google Nexus One. bare får å nevne det, kan du gjøre masse med htc telefonen din som ikke går i det hele tatt med iphone. Du kan velge mellom hundrevis av forskjellige rom (krever rooting og flashing, men det er kjempe lett og du finner masse guider på f.eks xda).

Håper du finner noe du liker og er fornøyd med, er jo det viktigste det. Iphone skal komme med en 4g (nesten helt sikkert, bilder på amobil, tror jeg. Men blir nok ikke så mye forskjell fra 3gs, og den kommer nok på slutten av 2010 tidlig 2011).

Lenke til kommentar

Det er mange gratis og gode programmer man kan finne i både android market og på internett til windowsmobil (xda-developers, er vel egentling et stikk ord både for android og WM).

Personlig synes jeg Iphone blir for kjedelig, alle har den og det er liksom ikke noe spesielt som gjør den så bra som folk tror den er. Når man tenker på prisen også får du mye mindre igjen for en Iphone enn f.eks Htc Hero eller Google Nexus One. bare får å nevne det, kan du gjøre masse med htc telefonen din som ikke går i det hele tatt med iphone. Du kan velge mellom hundrevis av forskjellige rom (krever rooting og flashing, men det er kjempe lett og du finner masse guider på f.eks xda).

Håper du finner noe du liker og er fornøyd med, er jo det viktigste det. Iphone skal komme med en 4g (nesten helt sikkert, bilder på amobil, tror jeg. Men blir nok ikke så mye forskjell fra 3gs, og den kommer nok på slutten av 2010 tidlig 2011).

Du som kan litt, må nesten spørre deg. Skulle ta normal ROM oppdatering på tlf pga den "klikker" når jeg skal gå inn på album og filmer på bilder og videoer. Innstallerte på pcen og skal legge over "programmet avsluttes" programmet vil ikke fungere på pcen (har en ny pc med 64 bit, 8gb ram etc...) Hvordan får man dette til å fungere?

Lenke til kommentar

har du installert Windows mobile device center? Er det en en rom du har hentet fra xda eller htc? har du rooted telefonen din (flash og hard-spl)?

Gikk på htc.com og "support" eller lignende og lastet den ned. Er noe "device center" man trenger først? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...