Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

trenger hjelp, har fått i lekse av norsk læreren med å finne 7 forskjellige medesinske gress/produkter

Anbefalte innlegg

Hei. har fått i lekse av norsk læreren min om å finne 7 gress/produkt

Bokstavene er blandet sammen , men jeg skal kunne finne ut et produkt av alle

MØLVLKIT -

FÆNGERI -

PLEDDEIKLE -

HINGONN -

EVOLAARE -

AMIKLEL -

HATSTO -

det hadde vore veldig kjekkt om dere kunne hjolpet meg med denne oppgaven.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønte ikke helt hva det skulle være, liksom innen hvilken kategori, men skriver noen forslag:

MØLVLKIT -

FÆNGERI - Ingefær

PLEDDEIKLE - Epleeddik (men er en for lite l i det da...)

HINGONN - Honning

EVOLAARE -

AMIKLEL - Kamille

HATSTO -

Håper det hjelper deg litt på vei ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet du ikke har spurt etter en preken, men jeg synes du burde prøve å gjøre dette selv.

Hvorfor ville han gi deg den leksa?

Det kan være forskjellige grunner. Jeg tipper at, uansett hvilke, så var det ikke meningen at du skulle spørre på et forum.

Du vil jo aldri lære noen ting på den måten? Jeg tror ikke læreren din liker å gi deg lekser bare fordi DU ikke liker det.

Man kommer ingen steder i livet hvis man aldri gjør noe selv, man må jobbe for det. (Dette gjelder ihvertfall de fleste tilfeller)

Jeg har for nylig kommet over et ordtak, som jeg personlig mener er veldig riktig:

"Suffer the pain of discipline, or suffer the pain of regret"

Og utifra skriftspråket ditt å dømme, kunne du trenge å følge litt med i norsken.

Uansett, lykke til videre! ;)

Endret av Bluebeard
Lenke til kommentar

Jeg vet du ikke har spurt etter en preken, men jeg synes du burde prøve å gjøre dette selv.

Hvorfor ville han gi deg den leksa?

Det kan være forskjellige grunner. Jeg tipper at, uansett hvilke, så var det ikke meningen at du skulle spørre på et forum.

Du vil jo aldri lære noen ting på den måten? Jeg tror ikke læreren din liker å gi deg lekser bare fordi DU ikke liker det.

Man kommer ingen steder i livet hvis man aldri gjør noe selv, man må jobbe for det. (Dette gjelder ihvertfall de fleste tilfeller)

Jeg har for nylig kommet over et ordtak, som jeg personlig mener er veldig riktig:

"Suffer the pain of discipline, or suffer the pain of regret"

Og utifra skriftspråket ditt å dømme, kunne du trenge å følge litt med i norsken.

Uansett, lykke til videre! ;)

hehe det var ikke til meg, jeg bare skrev det sånt at folk konne svare meg på det. har en utenlandsk venn som har slete seg i hel i 3 dager .. å innleveringen for norsk skolen hans e imåra. så eg ville hjelpe han med denne ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...