heh115 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei. Har bestilt iPhone med 500Mb free i måneden. Hvor mye bruker man på å høre en sang på spotify? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Med spotify offline kan du laste låtene på mobilen på forhånd slik at du ikke trenger å bruke datanedlasting på din mobil for å på musikk fra spotify. Husk også at iphone fortsatt ikke støtter multitasking. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Med spotify offline kan du laste låtene på mobilen på forhånd slik at du ikke trenger å bruke datanedlasting på din mobil for å på musikk fra spotify. Husk også at iphone fortsatt ikke støtter multitasking. Har ikke det nettopp kommet da? For spotify reklamerer for spotify på iPhone. Forvirra Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Nei, det skal komme men ingen lanseringsdato er satt, men sannsynligvis til/etter sommeren tenker jeg med lanseringen av den nye iphone. Om Spotify reklamerer for iphone aner jeg ikke men hva har det med saken å gjøre? For å kunne bruke spotify på ipone er du nødt til å være en betalende bruker. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Nei, det skal komme men ingen lanseringsdato er satt, men sannsynligvis til/etter sommeren tenker jeg med lanseringen av den nye iphone. Om Spotify reklamerer for iphone aner jeg ikke men hva har det med saken å gjøre? For å kunne bruke spotify på ipone er du nødt til å være en betalende bruker. Men jeg kan bruke spotify på iPhone bare ikke samtidig med noe annet? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Stemmer. Nå vet jeg ikke helt hvordan alt fungerer nøyaktig med en Iphone men du kan ikke spille spill og høre på musikken fra spotify samtidig. Dette er noe som fungerer på de fleste andre alternative mobilplattformer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå