Jakke Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Skal enkelt og greit skifte mine 22 år gamle Mazda-seter, nedsuttet og jævlig til noe nyere Honda Prelude-seter. Hvor vanskelig er det å få de over? Har cab, så å få de inn og ut er ikke noe problem, ei heller å komme til. Men skal jeg ta understellet til gamlesetene over på nysetene, og bare lage fester til dem under setet rett og slett? Lenke til kommentar
ZeppeZ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Å ta seter ut og inn er ikke akkkurat det vanskeligste i verden med tanke på festene, så ville jeg prøvd å brukt de som er på de nye(Prelude) hvis ikke dette går, så kan du jo prøve å sette på de "gamle" festene på de nye setene Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Vil ikke lage nye fester i dørken på bilen, da er det lettere å lage nye fester i setene. Og billigere. Kan ta setene inn på mekken for sveising, men ikke bilen (altså skola) Lenke til kommentar
Rick Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Du må kanskje lage deg noen braketer av stål for å feste det gamle understellet fast i de nye stolene, men pleier å være en enkel sak. Værre når du skal begynne å flytte bakseter over mellom to biler som ikke er av samme type, da har du deg en utfordring! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Har cab, er bare to seter Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Pass på at setene blir solid festet. De skal tåle like mye som de originale (helst bedre) i tilfelle ulykker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå