Skinnhesten Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Etter å ha oppdatert ATi driverne ber windows om å formatere den eksterne hdd'n min før jeg kan bruke den, noe jeg helst ikke vil. Har masse bilder og annet jeg ikke vil miste.. Prøvde disken på en annen pc men ble bedt om det samme der. Gikk inn på Computer Management og der står disken oppført med RAW som file system. Så da antar jeg at oppdateringen har klart å forandre filsystemet til disken. Er det mulighet for å løse dette? Har Windows 7, disken er av merket Verbatim. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hjelper det å avinstallere ATi driverne? Blir alt som normalt da? Om det fungerer så installere driverene med eksterne HDD frakoblet. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Sjekk disken med MBRlister. Se min signatur. Flytter denne til lagringsmedier. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 AvidGamer, vi prøvde den på en annen pc med samme resultat. Har ikke prøvd å innstalere de gamle driverne. Her er MBR listene MBRlist.txt BPB1list.txt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hadde en mistanke om at partisjonstabellen var blitt korrupt, men den er jo i orden. Da har du ikke noe annet valg enn å bruke et recovery program og hente ut filene. Etterpå kan du formatere disken. Prøv Recuva, PhotoRec, eller GetDataBack. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Prøver ut med GetDataBack. Får endel errors på scan men driver å laster over ting. Får satse på at alt kommer med Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå