Eilertsen28 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Hei, Jeg skal ta opp statistikk om noen uker og trenger en som kan hjelpe meg å forstå noen av de grunnleggende begrepene i statistikk. Jeg jobber ganske mye for tiden så jeg kommer til å trenge hjelp på kvelden eller evt i helgene. Du bør ha god oversikt over blandt annet... - Hypoteseprøving og allt det innebærer - Korrelasjoner og litt regresjon - Sannsynlighets regning (enkel) (Dette er veldig grunnleggende statistikk) Jeg er villig til å gi 200-250 kr timen ... allt ettersom om du både er dyktig og kan lære bort . (dette er som jeg har nevnt enkel statistikk så enhver med noe oversikt over faget bør ikke ha noen problemer med å hjelpe meg med dette). Tilbudet gjelder til 1 Mai. *kontaktinformasjon fjernet av moderator* Endret 18. april 2010 av hernil Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei Kjøp og salg er forbudt på forumet, det gjelder også av tjenester. Derfor stenges denne tråden. -hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg