Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har ryggsmerter. Andre som også sliter med reflux?

Gjest Svein R Karlsen

Anbefalte innlegg

Gjest Svein R Karlsen

Hei, har fått konstantert at jeg har reflux (lekkasje i lukkemuskel), er det noen av dere som plages av en sviende følelse i ryggen etter måltid? det er særlig etter at jeg har spist stekt mat, sitter gjerne mellom skulderblarne men også lavere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Siden du poster som gjest har jeg ingen mulighet til å sende deg en privat melding, så jeg ser meg nødt til å legge igjen denne beskjeden her i tråden.

Jeg redigerte tittelen på dette emnet da den brøt med tre-ords-regelen, og ikke beskrev spesielt godt hva tråden gikk ut på. Hvis du føler den nye ikke passer, oppretter du en bruker og sender meg en privat melding eller epost, så skal jeg forandre den igjen. Du kan lese mer om de aktuelle retningslinjene her.

Dette innlegget skal ikke kommenteres.

Med vennlig hilsen,

Runar

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Jeg sliter dessverre også med reflux. Jeg vet at mange føler plager i ryggen ved reflux!

Men jeg har mest vondt øverst i magen, blir ekstremt oppblåst og sliter med luftveiene! Føles noen ganger som om jeg ikke får puste.

Kjennes ut som om jeg har konstant lungebetennelse!

Har også hatt litt hjertebank og er generelt veldig sliten! Men jeg prøver å spise riktig mat og unngå alt som skal unngås men ingenting hjelper!

Går på Nexium på femte måneden men har ikke blitt bra!

Kan nesten ikke gjøre noe før jeg blir ekstremt dårlig så her er det ett stille sittende liv!

Utrolig kjedelig!!!

Har dessverre tatt lang tid å få diagnosen så håper på å få litt bedre oppfølging nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...