Manlulu Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Et litt feigs spørsmål her. Jeg er i en battlegroup der allys taper så å si alt som er. På realmen min så har vi wg kansje en gang i døgnet (ikke kødd). Jeg er ingen hardcore pvp'er, og kunne derfor ha tenkt meg en battlegroup der allys faktisk vinner litt. Blir mye morsomere å spille da. Synes nå jeg iværtfall. Noen som har noe forslag på battlegroup og realm? Lenke til kommentar
zebe Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 BG: Cyclone Realm: Stormscale Er meget overlegen på alliance siden, har vært slik i flere år. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 BG: Blackout Realm: Emerald Dream Alliance i Blackout BG slakter hordene i de fleste battlegroundene, WG er mer eller mindre alltid under Alliance kontroll. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 takker for svar. Vi valgte Frostwisper. Hadde noen kompiser som spiller der. takk for hjelpa uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå