Suppekatten Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Trådtittelen sier vell det meste Skriv hvilken du kom inn på, hvilken linje, og hvorfor du søkte akuratt der Jeg begynner:Akademiet VGS, Sandnes (almenn)Virker som en veldi bra skole. Tror ikke jeg hadde orket å gått Almenn vis det ikke var for at det virker veldi konge der Storesøs er akuratt ferdig med sine 3 år, så har fått et lite "forhold" til skolen.Suppekatten Endret 6. april 2017 av Suppekatten Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Har mange venner som går på akademiet Sandnes. Jeg skal selv gå på Andøy VGS neste år, på romteknologi. Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Vi vanlige dødelige får ikke vite det før i Juli. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Stemmer! Jeg kom ikke på at Akademiet og Andøy tar inn på førstetermin. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Ingen andre som har fått vite enda? :S Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Søkere til VG1 får ihvertfall ikke svar før til sommeren. Lenke til kommentar
Nudler Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Søkere til VG1 får ihvertfall ikke svar før til sommeren. We know that. Men greit å vite hva dere i diskusjon.no søkte, altså de 3 valgene Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Fikk e-post fra framtiden, kom inn på Fyllingsdalen VGS 2. året. Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 We know that. Men greit å vite hva dere i diskusjon.no søkte, altså de 3 valgene Jeg siktet til Heigren sin post jeg da. Ser ikke ut til at han vet det... Uansett har jeg bare satt opp studiespesialisering. Blir utrolig overrasket om jeg ikke kommer inn, for å si det sånn Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 er klar over at alle de offentlige skolene ikke gir beskjed før i juli tiden, men begynner jo å bli rimelig mange privatskoler i landet etterhvert Ganske mange på skolen vår som allerede har fått vist det (prisvat) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Å søke på 1.termin er ikke en privatskole-ting, det er mer for rare skoler som ikke forstår det at 2.termin er laget for å søke med. Lenke til kommentar
Nudler Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Å søke på 1.termin er ikke en privatskole-ting, det er mer for rare skoler som ikke forstår det at 2.termin er laget for å søke med. Kommer man inn med 1.termin's karakterene på privatskole? Hva med 2.termin's karakterene da? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Akademiet og Andøy har fått for seg slik at de vil ta inn på 1.termin. Så egentlig kan vi bare drite i 2.termin, noe som ikke er et alternativ for meg. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 fåkke vite før til sommern jeg Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Er ferdig med skoletiden lærling neste Lenke til kommentar
The_Sauce Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Akademiet og Andøy har fått for seg slik at de vil ta inn på 1.termin. Så egentlig kan vi bare drite i 2.termin, noe som ikke er et alternativ for meg. Har hørt at de kan revurdere deg (eller noe lignende) hvis du får bånn karakterer i andre termin, men det burde jo nesten være en selvfølge Du skal på romteknologi? Vurderer å søke det til tredje år, skal på Data og elektronikk på Sola til høsten Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Har ikke hørt noe om revurderinger nei. Blir ganske vanskelig med tanke på at vi allerede har fått hyblene og at de ikke kan ta inn nye om noen går ut. Lenke til kommentar
Nudler Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Bumper denne tråden jeg Hva kom dere inn på? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Greveskogen VGS her, studiespesialisering Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Kom inn på TIP Ikke akuratt vanskelig å komme inn på, men det er det jeg hadde lyst til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå