dacourt Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Heisann, Har nettopp kjøpt med et MSI 875P hkort. Et irriterende problem som har dukket opp er at BIOSklokka ikke går. Jeg stiller den inn og går fornøyd ut av BIOS, men neste gang jeg går inn og sjekker så står klokka på det tidspunktet jeg skrev inn. Noen som vet hva jeg gjør galt? Dacourt Lenke til kommentar
jbb Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 kan det ha noe med bios batteriet å gjøre ? hadde lignende problem, skiftet bios batteri men hadde også overledning i kabinettet. : Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Og hvor kan jeg få tak i et slikt batteri? Dacourt Lenke til kommentar
Bennyhil Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hei Har du JORDET Har du JORDET kontakt til PC’n? Jeg måtte ta den jobben for at det skulle bli stabilt. Men når det gjelder data finnes det minst 1000 muligheter til! Fikk bytte 2 hovedkort en gang jeg, helt til dette dumme spørsmål om JORDET kontakt kom opp å etter det har jeg ikke har problem med klokka (bare alt annet) Har du XP så sett den opp slik at den stiller seg riktig hver gang du går på nette! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå