Leema Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei! Skulle fotografere på UKM i helga, med Nikon D70. Tenkte eg skulle øve meg litt på å ta konsertbilete. Eg fekk tatt eit bilete, og etter dette blei søkaren svart, og det sto error på displayet. Den sa og at eg måtte formatere minnekortet, så eg gjorde det. Viste seg at speilet var oppe, men det ville ikkje ned, og når eg prøvde og ta bileter gjekk da bare opp og ned, og plasserte seg i midten. Regner med at da må inn til reparasjon, viss ikkje nokon har noko tips? Har prøvd og bytte batteri, objektiv, riste på det, slå det av og på osv. Men vil D70 lønna seg og reparera? Har planer om å kjøpa D300s i neste måned, når eg får lønning, men dette er lang tid og venta utan kamera. Nokon som veit kor mykje da koster og reparera? Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg opplevde det samme med D70s, men da var det såpass nytt at det ble fikset under garanti. Har ingen anelse hva dette kan koste - utover at jeg er 100% sikker på at det er billigere å kjøpe et brukt D70(s) el.l. i mellomtiden. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Om det er en reprasjon som må til er det ikke vits å betale for, D70-ene går for en slikk og ingenting. Om du besøker en repratør, og ikke en butikk, skal du ikke se bort i fra at han løsner en skrue, ser stygt på speilet og så er det helt i orden, og du går derfra 50 kr fattigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå