Dudlie Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei Jeg har kjøpt to boss pedaler hos en musikkforretning. En som bare heter fuzz og en som heter compression sustainer. Anyways, jeg har kobla de til forsterken på hundre forskjellige måter og tilogmed kjøpt nye batterier til pedalene, men får verken lyd i dem eller skrudd dem på. Men de funket i butikken Kan det ha noe med jackkablene jeg bruker? Bruker bare noen korte kabler som gir lyd til gitaren, absolutt av verste kvalitet. De funker inn i forsterken og ut i gitaren, men ikke inn pedalene:S... Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Har du koblet de rett? Altså gitaren inn i input på pedalen, output på pedalen til input på pedal 2, output på pedal 2 og inn i forsterkeren? Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Lyser pedalene, har du koblet fra høyre til venstre, er volum stillt inn? Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Har du prøvd med en og en pedal for å se om de fungerer? Og alle tre kabelene er testet? Kvaliteten på kablene skal ha lite å si, men som nevnt over må de koples i riktig rekkefølge. Har du sjekket manualen til pedalene? often et feilsøke tabell bakerst. Lenke til kommentar
Dudlie Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Kvaliteten på kablene hadde visst mye å si likevel:P Fått kjøpt noen ny nå, da funket de med en gang. Men takk for alle svar;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå