deterikkestygtåpeke Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei! jeg skal ha ny telefon og den skal være av typen touch-telefon. Jeg har vært på Experts messe (elektrofil) i Oslo Spektrum i dag, der jeg prøvde samsung wave noen minutter, den har et helt nytt mobil OS som heter Bada OS, er det noen der ute som har denne telefonen kom gjerne med din mening om Bada og Samsung Wave. Denne telefonen er utstyrt med TouchWiz 3.0, noe jeg ikke har peiling på hva betyr.(Noen som vet?) Samsung Wave Eller så har jeg lyst til å kjøpe HTC desire. Den har Android som jeg synes ser helt greit ut, men Bada virka mer som iPhone sitt OS, noe jeg liker veldig godt. Desire har Sense UI vs Wave sitt Touchwiz. HTC Desire Jeg vil gjerne høre din mening om telefonene, enten du har en av disse selv, eller har prøvd en. /Marius Lenke til kommentar
deterikkestygtåpeke Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Bump! Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Samsung Wave er spennende den, "bakdelen" med BADA er at det er et nytt OS og det er derfor ikke så veldig mange Apps og Spill tilgjengelig ennå. Desire/Legend bruker Android som nå er ganske etablert og har et godt utvalg med Apps og Games tilgjengelig. Samsung lanserer ogsaa snart Galaxy S , denne har Touchwiz UI og Android OS. Wave er dog fristende med nett og lekker aluminiums kropp, høy oppløsning, Super Amoled Skjerm, rask processor, bra kamera, 720p HD video inn og avspilling. Samsung satser hardt på Bada og App markeded så det kommer nok mye alternative Apps og Spill iløpet av ganske kort tid for denne og. Endret 18. april 2010 av Bacchus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå