Xarus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei, for ca en uke siden brukte jeg VISA kortet mitt på å kjøpe meg ett 3 måneders Xbox live medlemskap (som koster 159)i ettertid har jeg fått flere mail om at de ikke får trukket penger fra kortet mitt, så jeg prøver å kjøpe det samme (3 månders xbox live, 159 kr) igjen. Da får jeg e-mail om at jeg nå har fornyet medlemskapet mitt, så jeg logger på nettbanken min hos postbanken for å sjekke om de har trekt penger. Da står det " utland, Reservert transaksjon" noe i den duren 12 ganger. Rundt 1200 kr har blitt trekt fra konton min. Har ringt å snakket med microsoft folka og de så feilen, de gangene de hadde prøvd å trukket meg hadde ikke gått igjennom før den siste gangen jeg kjøpte medlemskapet. Så da er altså mitt spørsmål til dere, får jeg pengene de har trukket for mye tilbak? klarer banken å se feilen? evt hvor lang tid tar det? har regninger å betale. Mvh Sindre Lenke til kommentar
M-G Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Så lenge beløpet bare er reservert så vil du få disponere pengene igjen så fort microsoft trekker reservasjonen i sitt datasystem. Siden du har snakket med dem så vil nok saken løse seg innen et par virkedager hvis ikke må du bare kontakte dem igjen. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Okey, men jeg får fortsatt mail av dem om at de ikke får trukket beløpet fra kontoen min, men de fortsetter å trekke fra kontoen min:S fredag ble enda 400 trukket.. det var etter jeg snakket med xbox live folka. hva må jeg gjøre for å få de til å slutte å reservere penger på kontoen min? og klarer banken å se at det er noe som ikke stemmer her? er oppe i -2000 kr minst nå, og det stresser meg helt ut, vil få orden på dette her. Lenke til kommentar
M-G Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 banken har nok ingen rutiner for å sjekke hva som foregår på din konto så spørs om ikke du burde kontakte microsoft igjen så fort som mulig å finne ut hva som skjer. dersom de har et problem med å trekke fra din konto så må de da kunne fjerne alle reservasjonene også finne en alternativ måte å betale på. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Ja ikke sant? han fra microsoft mente jo at det var banken som skulle fikse opp i dette, og at jeg skulle ringe dem. For de forklarer jeg problemet mitt, og da får jeg bare høre at jeg må vente å se, men det som bekymrer meg er jo at de fortsatt driver å trekker penger, og jeg mister de pengene de påstår "at de ikke for trukket" han så jo hva som var feil han fra Microsoft, men viss ikke banken gjør det, blir ikke de pengene som er trukket feil også tatt når den transaksjonen er ferdig? jeg har jo utgifter å betale jeg også. begynner virkelig å bli stressa:S Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Okey, har sperret kortet mitt nå, så det ikke blir trekt mer penger fra kontoen. Må si jeg har mistet litt respekt ovenfor xbox/microsoft, og skal heretter kjøpe medlemskap i butikken.. så skal jeg ringe microsoft imårgen, banken har fiksa pengene mine tilbake, så kan godt si at denne tråden er LØST! TAKK FOR SVAR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå