gohando5 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Hvor kan jeg få kjøpt espresso maskiner og kaffe på internett? Endret 25. april 2010 av Alastor Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Maskin: Ihvertfall Elkjøp, Lefdal og Expert. De burde også ha kaffe som passer. Edit: Kaffe får du også i kolonialer og egne kafferbutikker. Har du søkt på nettet? Endret 18. april 2010 av PerB Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvis du skal ha espressomaskin, så ikke kjøp det søppelet de selger på Elkjøp og liknende. Kjøp denne! (Og synes du den er for dyr så dropp espressomaskin og kjøp en sånn i stedet.) Den beste kaffen kjøper du her. Lenke til kommentar
gohando5 Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Hvor kjøpe rå kaffe bønner? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Bare gå til en dedikert kaffe/te butikk. Her i Stavanger har vi en som kværner bønnene på direkten. Du bare sier du vil ha de "rå". Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Bare gå til en dedikert kaffe/te butikk. Her i Stavanger har vi en som kværner bønnene på direkten. Men de er fortsatt ikke rå (ubrente). Vanligvis er kaffebønner brent når de når detaljhandel (inkl kaffe/te butikker). importøren derimor vil ha rå bønner ettersom de brenner tilpasset det markedet de har og bønnens egenskaper. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ah ja, stemmer. Det tenkte jeg ikke på. Lenke til kommentar
gohando5 Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Ok jeg vill helst ha pod og løs kaffe løsning eller bare pod eller bare løs kaffe, står mellom disse: Rancillio Silvia Gaggia Doser Gaggia Espresso Color Gaggia Baby Twin Nespresso LeCube Nespresso Citiz & Milk Francis Francis X7 Hv burde jeg kjøpe, her er det ikke bare snakk om maskinens temperatur osv. Men også kvaliteten på f.eks CaffItaly, Nespresso, IperEspresso Trenger hjelp!!! Og hvor kan jeg kjøpe dem?? Hva slags kaffe kverner burde jeg kjøpe visst det er snakk om Espresso og hvilken burde jeg kjøpe visst det er snakk om trakte kaffe? Her går det på typer og pris: Eksempel type: Burr grinder MAKS PRIS(som jeg er villig til å betale: 3000 Kr Hvor kan jeg kjøpe espressokopper og kaffekopper?? Endret 25. april 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg har slått sammen 5 tråder til 1. Det er mye enklere å få svar på dine spørsmål når alt samles i en tråd. Dette gjelder når spørsmålene er så like. Da får du aktivitet, og de som kan noe om det vil enklere kunne se tråden din og svare bra. Send meg en PM om det skulle være noe ang dette . Lenke til kommentar
gohando5 Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) @Alastor, Takk for at du gjorde dette, visste ikke at det gikk ann.. Kan flere hjelpe litt her?? Endret 27. april 2010 av gohando5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå