Inhabil Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg skal kjøpe meg windows 7, men skal jeg kjøpe home premium eller pro? Og skal jeg kjøpe 32 bit eller 64 bit (har 4 gig ram) Lenke til kommentar
rillto Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 64 Bit Home Premium holder i massevis for normale brukere Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 64 Bit Home Premium holder i massevis for normale brukere men får jeg nok ytelse med 4 gig ram? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det holder med Home pentium for de aller fleste. I tabellen under her kan du se hva du får i Pro som ikke home versjonen har: Skal du bytte språk og ikke har Ultimate kan du bruke denne guiden: http://samfunn.myhken.com/?p=447 Bitlocker kan du bruke 3 parts programvare til. Så hvis du ikke har spessielt ønske om å ha det abslolutt beste så faller nok valget ditt på Home. Siden du har 4 Gigabyte ram så bør du ha 64-bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå