RAKKA Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Min lille søster og mitt søskenbarn skal konfirmeres sammen i mai. Jeg og eldste broren til søskenbarnet mitt har tenkt til å holde tale ol. Noen forslag på hvordan vi kan gjøre dette på en latterfull måte? Kle oss ut som de? Eller ja. Noen som har gjort noe lignende med sine søsken? Evnt. fortelle litt fra hvordan deres underholdning blei. Jeg selv synes det blir kjedelig å bare stå der å lese opp fra et ark. Jeg er ikke akkurat redd for å drite meg ut, problemet er at jeg ikke har noen ideer. Inspirasjonen er helt borte. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Lag en sang (med en kjent melodi) som dere deler ut til alle så man kan synge sammen for dem. Lenke til kommentar
RAKKA Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Vi har alt laget sang Har lyst til å gjøre noe som "ingen" andre har gjort før noe spelloppert liksom, hehe Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Ikke gjør det. Det er ikke din dag, ikke ta fokuset vekk fra din søster og kusine. Kle deg pent, hold en fin tale og vær fornøyd med det. Lenke til kommentar
RAKKA Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Klart jeg vet at det ikke er min dag. Vi blir ikke så grusomt mange heller. Min mormor sa at jeg skulle spille gitar. da blir jo fokuset på meg? Så jeg tror ikke de i familien bryr seg så veldig hvem som underholder. vi har sånn "alle skal være i fokus å bli sett". Jeg skal holde tale, en alminnelig konfirmasjons tale. Men trenger det lille på toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå