MrL Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Da har jeg vært heldig og fått prøvd ut CS5 litt, og jeg må si at jeg er ganske overrasket! Contant-aware fill kan gjøre underverker hvis man klarer å gjøre det riktig! Tok meg ca 5-10 minutter å fjerne dette hengestativet, og ser det faen meg ikke utrolig ut!? Kunne sikkert å finpusset det mer enda mer også Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ser ut som man kan drite i å tenkte på forstyrrende ting fremfor objektivet om man har photoshop cs5 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Ser ut som man kan drite i å tenkte på forstyrrende ting fremfor objektivet om man har photoshop cs5 Haha ja kan vell nesten det Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 ..Den skulle da kunne ta flare også - prøv! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 ..Den skulle da kunne ta flare også - prøv! Sånn ble den da, etter min beste evne Fjerna den stygga flaggstanga også Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 flaggstanga var stygt fjernet på det siste Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 flaggstanga var stygt fjernet på det siste Hehe ja gikk vell litt fort der men Lenke til kommentar
arela Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Fullversjon Ser den koster $699, mens den koster 6450 + moms om man laster den ned fra Adobe Norge. I Norge koster pakken litt over 8000. Dvs grovt regnet $699+ $50 frakt *5,9 * moms dvs ca 5500 Dvs sparer flere tusen på å kjøpe fra USA inkl moms - hvor er logikken Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Dvs sparer flere tusen på å kjøpe fra USA inkl moms - hvor er logikken Jeg tror faktisk ikke du får kjøpt den fra USA når du bor i Norge. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 ..Den skulle da kunne ta flare også - prøv! Fjerning av flare er jo helt genialt! Har prøvd å fjerne flares i CS4, men uten helt å lykkes. Det skal bli spennende å se hva mer CS5 har å by på. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ja fikk testet dette sånn hurtig, og joda funket mycket bra. Må nok finne noen gode guider da og lære mere om selve funksjonen, da det ble litt mørkere der det ble fjernet objekter. Men du hvor enkelt... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Må innrømme at denne "Content-Aware Fill" funksjonen er et sterk kjøps argument. Selv for en total nybegynner som meg. Er ofte jeg får ting i veien på bildene mine, og jeg er ikke dyktig nok å fjerne det på den "gammle" måten. Vurderer sterkt å kjøpe når den kommer. Støtter Photoshop Sony sitt RAW format ARW filer? Det fins vel ikke et enaste konkurrent med denne "Content-Aware Fill" funksjonen der ute? Endret 19. april 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Det fins vel ikke et enaste konkurrent med denne "Content-Aware Fill" funksjonen der ute? GIMP har hatt dette i noen år... http://www.youtube.com/watch?v=r2gonFtc1yc&feature=player_embedded Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Hm, forsøkte å installerer Gimp nettopp. Men fikk feilmelding under oppstart. EDIT: fungerte i 32bits OS. Endret 19. april 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Dette var jo simpelt å bruke. Endret 19. april 2010 av lordbost Lenke til kommentar
DeepAssThroatGrannyFucker Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Imponerende, Lordbost!! Hvor har dere fått deres CS5? Endret 19. april 2010 av MagnusSP Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Huff, det var dårlig. Særlig delene i hjørnene. Du ser svært tydelig hvor det har blitt puttet inn biter. Men det er vel raskere enn å gjøre det manuelt. Gir et bra start plass. Lenke til kommentar
DeepAssThroatGrannyFucker Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Huff, det var dårlig. Særlig delene i hjørnene. Du ser svært tydelig hvor det har blitt puttet inn biter. Når Adobe skrøt av deres nye Content-Aware Fill, trudde du da det var i stand til å levere et perfekt resultat hver gang? NOE må du nok gidde å gjøre manuelt etterpå, men dette går - som du nevnte - langt forterre enn å fjerne alt helt fra bånn av. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvor har dere fått CS5 fra? Kan vertfall ikke finne trail-utgave på adobe.com.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Huff, det var dårlig. Særlig delene i hjørnene. Du ser svært tydelig hvor det har blitt puttet inn biter. Når Adobe skrøt av deres nye Content-Aware Fill, trudde du da det var i stand til å levere et perfekt resultat hver gang? NOE må du nok gidde å gjøre manuelt etterpå, men dette går - som du nevnte - langt forterre enn å fjerne alt helt fra bånn av. Ser du ikke hvor jeg sier at det gir et bra start plass? Pussig at du velger vekk den delen for å komme med den kommentaren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå