Gå til innhold

Photoshop CS5 er genialt!

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært heldig og fått prøvd ut CS5 litt, og jeg må si at jeg er ganske overrasket! Contant-aware fill kan gjøre underverker hvis man klarer å gjøre det riktig!

Tok meg ca 5-10 minutter å fjerne dette hengestativet, og ser det faen meg ikke utrolig ut!? Kunne sikkert å finpusset det mer enda mer også :)

45144088.jpg

77186225.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fullversjon

Ser den koster $699, mens den koster 6450 + moms om man laster den ned fra Adobe Norge. I Norge koster pakken litt over 8000.

Dvs grovt regnet $699+ $50 frakt *5,9 * moms dvs ca 5500

Dvs sparer flere tusen på å kjøpe fra USA inkl moms - hvor er logikken

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

..Den skulle da kunne ta flare også - prøv! :D

Fjerning av flare er jo helt genialt! Har prøvd å fjerne flares i CS4, men uten helt å lykkes. Det skal bli spennende å se hva mer CS5 har å by på.

Lenke til kommentar

Må innrømme at denne "Content-Aware Fill" funksjonen er et sterk kjøps argument. Selv for en total nybegynner som meg. Er ofte jeg får ting i veien på bildene mine, og jeg er ikke dyktig nok å fjerne det på den "gammle" måten.

Vurderer sterkt å kjøpe når den kommer.

Støtter Photoshop Sony sitt RAW format ARW filer?

Det fins vel ikke et enaste konkurrent med denne "Content-Aware Fill" funksjonen der ute?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Huff, det var dårlig. Særlig delene i hjørnene. Du ser svært tydelig hvor det har blitt puttet inn biter.

Når Adobe skrøt av deres nye Content-Aware Fill, trudde du da det var i stand til å levere et perfekt resultat hver gang? NOE må du nok gidde å gjøre manuelt etterpå, men dette går - som du nevnte - langt forterre enn å fjerne alt helt fra bånn av.

Lenke til kommentar

Huff, det var dårlig. Særlig delene i hjørnene. Du ser svært tydelig hvor det har blitt puttet inn biter.

Når Adobe skrøt av deres nye Content-Aware Fill, trudde du da det var i stand til å levere et perfekt resultat hver gang? NOE må du nok gidde å gjøre manuelt etterpå, men dette går - som du nevnte - langt forterre enn å fjerne alt helt fra bånn av.

Ser du ikke hvor jeg sier at det gir et bra start plass? Pussig at du velger vekk den delen for å komme med den kommentaren din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...