Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Prosjekt Anlegg i Hyundai H-1

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har nå bestemt meg for å selge min kjære Mazda 323 som har vært mitt stereoanlegg på hjul og skal begynne å bruke min kjøre H-1 til dagelig.

Lyden i den bilen er selvfølgelig RAUA! :(

Så jeg driver å vurderer hva jeg skal gjøre for å få et fyldigere lydbilde i bilen, regner med at lyden kommer seg vesentlig når jeg bytter ut høytalerne i dørsiden, men bass vil jeg nok fortsatt mangle så derfor lurer jeg på å bygge en kasse oppå skilleveggen se ilustrasjonsbildene.

Jeg skal greie å få til en seks liters kasse på toppen her, noen som har troa på at dette har noe for seg?

Update 19/4-10

Tråden ble prosjekt tråd for utbedring av anlegg i Hyundai H-1

post-121545-1271600715,3393_thumb.jpg

Endret av Tjorven #138
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry jeg misforsto, jeg trodde du skulle ha hattehyllehøyttalere (f.eks. 6x9") i kassa jeg - men du snakker om en subwoofer? Den vil jo isåfall være litt høyt oppe?

Lurer på å gjør om tråden til "Prosjekt Hyundai H-1 Audio".

har snakket med litt folk og kommet frem til hva jeg bør gjøre, om det er noen som faktisk har interesse av dette så si ifra så skriver jeg en prosjekt tråd om utbygginga :)

Prosjekttråd er alltid gøy å følge. Har en selv også. :) Kjør på!

Lenke til kommentar

Skal du ha kasser på 6x9" og få litt bass ut av dem, så bør kassene være på bortimot 50 liter pr.stk, så det kan du glemme...

Få montert inn et bra komponentsett foran (6,5" feks) og se om du feks har mulighet til å plassere en liten subkasse bak setene feks ;)

Lenke til kommentar

Nå har jeg drøftet saken med flere kompiser og Elutstyr.no og vi er alle enige :)

Det blir fulltone 5x7 elementer delt som sub i veggen uten kasse og nytt frontsett drevet av spilleren delt som diskant.

kommer med mer komplett setup snart :)

Endret av Tjorven #138
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...