Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Bygge barnehytte i skogen ?

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke en barnehytte, men tenkte at det var det beste ordet å bruke. Meg og noen kompiser(vi er 7 stk) har lyst å bygge en minihytte i skogen, litt vekk fra folk sånn at ingen oppdager den kinda.

Den skal da brukes til sommeren til fest og liv :-)

Spørsmålet mitt er vel egentlig om jeg må søke tillatelse noe sted? gidder ikke bli annmeldt for noe...

og i så fall hvor må jeg søke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den skal da brukes til sommeren til fest og liv :-)

Du er 17 år og fra Kristiansand? :D

Noen voksne vil sikkert brenne ned den hytta i Guds navn hvis de mistenker at den er en syndens bule... ;)

Hva dere har lov til å gjøre, er å sette opp telt i utmark og la det stå i inntil 48 timer på samme sted. Mulig dere også kan komme unna med ei barhytte, gapahuk eller noe sånn. Men alt som minner om et permanent byggverk: Der stemmer det morgan_kane sier.

Lenke til kommentar

Kommunen, så må du ha grunneiers tilatelse, så må du få godkjent tegningene, muligens så må du ha en slags kontrolør som sjekker at alt er gjort rett hvis du skal bygge selv.

Dette er en skog som er eid av staten/kommunen(whatever du skjønner). Det er jo gapahuker og sånn fra før i skogen.

Må de seriøst godkjenne tegningene på noe så enkelt som en liten trehytte? det er jo ikke store saker det er snakk om her :p

Jeg har jo en kompis som går på bygg og annlegg så vi ligger vel godt an der i alle fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...