Gå til innhold

Bestilt kilereim fra Wemoto, varen passer ikke - Hva har jeg krav på?


Anbefalte innlegg

Hei. Bestilte denne reimen til min scooter som er en Giantco Sprint sport 50ccm.

 

Når jeg fikk varen i går passet den ikke. Ser nå på den gamle reimen og den jeg har kjøpt er litt større.

 

Men den de selger skal jo passe til scooteren min i følge nettsidene deres.

 

Hva har jeg krav på? Ny vare som passer? Pengene igjen?

 

Har sendt mail til de men ikke fått svar enda. Venter svar i morgen men greit å vite hvilke rettigheter jeg har i denne saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel - det er engelsk forhandler, så hvilke rettigheter du har vil slik jeg ser for meg, utgå fra engelsk rett, ikke norsk.

 

uansett - butikken skriver:

 

"Returns

 

When goods are supplied in error we will cover all shipping costs and exchange or credit in full. Supply errors must be reported within 14 days of delivery"

 

Så - hvis de har gjort feilen, så kan jeg ikke forstå at det skal bli noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...