MrAvionics Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei. Bestilte denne reimen til min scooter som er en Giantco Sprint sport 50ccm. Når jeg fikk varen i går passet den ikke. Ser nå på den gamle reimen og den jeg har kjøpt er litt større. Men den de selger skal jo passe til scooteren min i følge nettsidene deres. Hva har jeg krav på? Ny vare som passer? Pengene igjen? Har sendt mail til de men ikke fått svar enda. Venter svar i morgen men greit å vite hvilke rettigheter jeg har i denne saken. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Vel - det er engelsk forhandler, så hvilke rettigheter du har vil slik jeg ser for meg, utgå fra engelsk rett, ikke norsk. uansett - butikken skriver: "Returns When goods are supplied in error we will cover all shipping costs and exchange or credit in full. Supply errors must be reported within 14 days of delivery" Så - hvis de har gjort feilen, så kan jeg ikke forstå at det skal bli noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå