PekkaTH Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Check it out!!!! Skjønner ikke hvorfor de oppererer med samme varenummer som Komplett? :o Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 REKLAME!!! har ingenting å gjere i webshoperfaringer!! Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 sikkert noe dårlig dritt-minne............ Lenke til kommentar
PekkaTH Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Nei dette var ikke ment som reklame, men heller et hint. Gå inn på f.eks. 512mb Twinmos m/Winbond (701,-) hos Komplett 880,-. Prøvde bare hinte om at det ikke alle firmaer som har satt opp prisen på 3200ram enda. For prisen skal opp pga stor etterspørsel på denne typen RAM. Lenke til kommentar
PekkaTH Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 IKKE BESTILL RAM FRA CITRI!!! Fikk nettopp denne mailen: Heisann TwinMOS PC3200 DDR-DIMM CL2.5 har vi desverre ikke på lager, Vi har desverre kuttet ut å selge ram, frem til vi får ut de nye sidene (dette er pga at det er dags priser, å det går opp og ned hele tiden). Vi er i gang med ny webbshop med lager status/oppdatering av priser vær natt osv, å produkter som har gått ut blir ikke slettet med en gang på de gamle sidene, men dette vil bli mye bedre i det nye systemet. Vi beklager at vi ikke kan skaffe dette, så da må vi bare slette ordren din. Håper å høre fra dem igjen. Ha en fortsatt god dag! Lenke til kommentar
Npt Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 høres ut som 12-åring bedrift Lenke til kommentar
Nota Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 IKKE BESTILL RAM FRA CITRI!!! Fikk nettopp denne mailen: Heisann TwinMOS PC3200 DDR-DIMM CL2.5 har vi desverre ikke på lager, Vi har desverre kuttet ut å selge ram, frem til vi får ut de nye sidene (dette er pga at det er dags priser, å det går opp og ned hele tiden). Vi er i gang med ny webbshop med lager status/oppdatering av priser vær natt osv, å produkter som har gått ut blir ikke slettet med en gang på de gamle sidene, men dette vil bli mye bedre i det nye systemet. Vi beklager at vi ikke kan skaffe dette, så da må vi bare slette ordren din. Håper å høre fra dem igjen. Ha en fortsatt god dag! Har du ikke krav på RAM'en når du har bestillt fra webshoppen og den står i sortementet? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 MpX.no har vel samme prisene på RAM, altså 100-lappen under Komplett. Men igjen så er det mye på Komplett som er billigere enn MPX. Et lite regnestykke det der... Lenke til kommentar
PekkaTH Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Stemmer som du sier NOTA. Jeg sendte mail tidligere i dag og fikk som svar. Heisann Du har helt rett til å være et firma som er drevet på kveldstid ved siden av annen jobb så prøver vi å være seriøse med det vi driver med. Men som sagt så har vi kuttet ut og selge bl.a. RAM-brikker frem til vi får ut de nye web-sidene våre. Hele data-delen vår er under omorganisering, og vi kommer til å vurdere hva vi skal gjøre fremover. Vi håper å få de nye sidene på plass så fort som mulig, regner med at lanseringen blir i august. Vi skal sende deg en brikke så fort vi har sidene (og nye leverandør-avtaler) på plass. Du får den da for kr 701,- + frakt som du bestilte den for. Vi må bare beklage dette, men som sagt har vi kuttet ut mye av PC-utstyret nå, og har derfor ikke dette inne på lager pr idag. Håper på forståelse for dette. MVH Citri Norway DA Syns at dette var et OK svar. Sikkert hardt å kjempe for tilværelsen med så mange aktører på PC-markedet Lenke til kommentar
kindings Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Svært så glade de var i "å" Trikset med å velge webshop er å finne den billigste seriøse for de delene du har tenkt å kjøpe der og da. Derfor bruker jeg sjelden samme webshop. En av tingene som gir meg et dårlig inntrykk er åpenbare stave/grammatikk feil eller andre mer generelle feil i infoen om produktene. Jeg er ingen norsk ekspert selv og er ganske tolerant mht feil, men et slikt svar er bare en bekreftelse på at driften er useriøs. Både fordi de ikke bør la tilbud ligge ut som ikke er gyldige(dvs argumentene de bruker) og alle skrivefeilene, en liten anstrengelse bør en webshop gjøre når de kontakter/svarer på orderer/spm fra kunder. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Oki, det andre svaret var litt mer seriøst da, men det virker nesten som om det er en annen person. Uansett er de vel fullstendig klar over at du ikke er int i å vente i 2 mnd før du får RAMen din. 2 mnd fra nå er garantert prisene helt andre og rent historisk har vel ikke prisene steget i løpet av sommeren, heller tvert om som følge av lav etterspørsel. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Oki, det andre svaret var litt mer seriøst da, men det virker nesten som om det er en annen person. Uansett er de vel fullstendig klar over at du ikke er int i å vente i 2 mnd før du får RAMen din. 2 mnd fra nå er garantert prisene helt andre og rent historisk har vel ikke prisene steget i løpet av sommeren, heller tvert om som følge av lav etterspørsel. Kan se slik ut ettersom det i farten kun ser ut som en feilbruk av og/å grammatikken i den andre mailen, mens jeg nesten mistet tellingen i den første mailen. De får vel forhåpentligvis mer skikk på det etterhvert Lenke til kommentar
PekkaTH Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg har innsett at sannsynligheten for at jeg får brikken fra CITRI er omtrent NULL, så jeg har bestilt et par Twinmoser fra DATABUTIKKEN. Jeg har gooooooooooooooood tid siden jeg ikke er desperat etter nye RAMer. Pleier å kjøpe alt jeg trenger fra Komplett, Telebutikken og ITbutikken, så det er bare morro å teste ut noen andre leverandører. DATABUTIKKEN sin WEBSHOP er jo rimelig gammeldags, siden man må sende mail får å få ordre status. Når en gjøre det får en som svar bare en masse bla,bla,bla Lenke til kommentar
PekkaTH Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg er sjokkert over at enkelte som har lagt inn svar på dette Webshoperfaringstemaet, har vært rett å slett usakelige. Syns det er urettferdig at ingen har kommentert mine skrivefeil. Dette har resultert i at representanter for CITRI(som har fulgt med på HW.no formuet) i denne saken er såret å tydligvis forbannet. Jeg er selv ordblind, stammer og er ganske stygg å se på. Men jeg har fin PC, som jeg hadde tenkt å dolle litt opp med en Twinmos sånn at jeg kunne overclocke litt. Nå kommer ikke ikke CITRI til å sende meg en RAM, selv om de har lovet meg en. De likte ikke at jeg la ut mailene(som sikkert ikke er så rart) på Forumet. Derfor har jeg valgt å ikke legge ut den siste mailen fra dem. Men alt tatt i betraktning så har dette vært en spennende WEBSHOPERFARING fra virkeligheten :wink: Tilslutt vil jeg ønske CITRI lykke til videre, og de/dere har nå lært at hvis man ikke kan tilby varene man skal selge på WEB'en.......FJERN/STENG NETTSIDEN. Eller rett og slett ta noen forbehold på Homepagen. Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Nå har det seg slik at om man driver et firma kan det være en fordel å gi et profesjonelt inntrykk. På lik linje med at man ikke setter en uten kompetanse til å reparere maskiner, burde man heller ikke sette en uten grunnleggende gramatisk forståelse til å skrive brev. Lenke til kommentar
PekkaTH Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Ikke drit deg ut da!!!!!!!! Her er det snakk om bønder fra indre Vestfold!! CITRI må få lov til å lære de også. Så nå regner jeg med at og og å reglen er frisket opp. Det har sikkert fosset litt ekstra aldrenalin i blodårene også, og det er jo godt for helsen. Bare det ikke blir for ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå